Toon posts:

4pin 12V missing

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel werk ik met een server bestaande oa uit dual P3 650 en dual voeding (2x400W).
Nu wil ik een ander moederbord maar het volgende probleem staat me aan te kijken...namelijk..
geen 4-pin 12V connector...ondanks degelijke voeding dus niet op voorbereid...merk voeding Emacs (Dual).
Nu zou ik willen weten, kan ik zelf een 4-pin 12V construeren zonder gevaar voor het mbord ?...of...zie graag reacties.

grts

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41

Turkish

zhé germans

een PIV stekker is niet meer dan 2x 12 Volt (geel) en 2x aarde (zwart)aan je voeding vastmaken, stekker kan je los kopen of evt van een kapotte voeding afhalen ;)
Als je het netjes fabriceert kan er imho weinig misgaan

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 23:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Is goed mogelijk ja. De 4 pins connector zou je los kunnen kopen, maar kun je ook van een andere atx stekker maken.
Gewoon 2x 12 volt (gele draad) en 2x massa (zwarte draad) op de juiste manier in de connector solderen. Als je dat een beetje degelijk doet ivm behoorlijk hoge stromen kan dat zeker.
Voor de pinout: [rml][ EL] PC Voeding-tester/gebruik als projectvoeding + pinouts[/rml]

Last.fm

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Geef anders eens gewoon de specs van de voeding en van het moederbord. Als de voeding genoeg Ampere kan leveren op 12V voor de eisen van het moederbord dan kan het, zo niet, niet.

Maar gezien je geen info daarover geeft kunnen we niet nauwkeuriger zijn. En die grts hoeft echt niet onder je post, als je zoiets wil, gebruik dan je sig.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.