[A8N-SLI]Firewall op moederbord blokkeert

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voordat mensen gaan zeuren dat het hier niet hoort, laat het me eerst even uitleggen:

Ik heb sinds kort een nieuwe PC, met een nieuw moederbord (A8N-SLI deluxe) alleen nu werkt er bijna niks meer wat met internet te maken heeft. Internet Explorer werkt nog en oulook ook, maar firefox, mozilla, thunderbird, mirc enzo werken allemaal niet meer en nu denk ik dat het komt door de firewall die in mijn mb zit gebouwt, want voor de rest heb ik alle firewalls uitgezet die ik wist en het werkte nog steeds niet. Kan misschien iemand mij helpen?

(Als hij toch fout staat, ondanks ik denk dat het aan mijn Mb ligt, kunnen jullie hem rustig verplaatsen)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het moet haast wel een software-matig probleem zijn. Zijn er instellingen voor de firewall te vinden in je bios of in de handleiding? Ik geloof dat er bij de nForce drivers ook een utility voor je netwerkadapters wordt geleverd, misschien valt hier iets te veranderen.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dat was hem, ik heb de nforce drivers gewoon verwijdert en nu werkt het weer perfect. Alleem heel erg bedankt voor de hulp

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mooi :)

Dan heb ik hier een paar tips voor een volgend topic:
1) Verzin een fatsoenlijke topictitel dat het hele probleem in 1 zin samenvat.
2) Werk aan je attitude, de eerste en de laatste zin van je topicstart kan helemaal niet, dat zegt eerder iets over jezelf dan over ons :/

Zie alsook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Euhm, firewalls in moederborden... :?

* dion_b had dit soort problemen nooit toen hij (twee jaar terug) voor het eerst modje werd 8)7

Ondanks dat moederborden ontegenzeggelijk in PMG thuishoren, geldt dat niet voor firewalls. En het is hier niet bepaald de hypertransport die lastig doet :z

Move PMG -> NT toch al dicht

Overigens hebben wij modjes een gruwelijke hekel aan disclaimers met 'als het hier niet hoort, move het dan maar' - als je niet zeker bent, ICQ, mail, postduif een modje, daar zijn we (ook) voor...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.