Weet iemand hoe je zo'n prodent-achtige ster op je tanden kan krijgen in je foto. Ik heb al een beetje met spotlight zitten knoeien, maar dat is niet "ster" genoeg. Iemand een idee?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Prima dat ik hiernaartoe ben verplaatst, maar het zou mooi zijn als iemand echt weet hoe ik zo'n ster kan maken?
Dodge-tool om tanden witter te maken, en dan een lekker foute filter-render-lens flare eroverheen.
Voorbeeld een mevrouw van Google Image Search die een beetje blij is met haar rooie gereedschapsding:

En een mevrouw van Google Image Search die heel blij is met haar rooie gereedschapsding:

En een mevrouw van Google Image Search die extreem blij is met haar rooie gereedschapsding en de custom shapes tool:
Voorbeeld een mevrouw van Google Image Search die een beetje blij is met haar rooie gereedschapsding:

En een mevrouw van Google Image Search die heel blij is met haar rooie gereedschapsding:

En een mevrouw van Google Image Search die extreem blij is met haar rooie gereedschapsding en de custom shapes tool:
[ Voor 82% gewijzigd door sdomburg op 31-01-2005 22:19 ]
JA, zoiets had ik ook gevonden, met dat lampen-effect, maar ik zoek iets meer in de vorm van een ster.
Iig bedankt voor je moeite... het is wel in de goede richting.
Iig bedankt voor je moeite... het is wel in de goede richting.
Ster tekenen, blurren, klaar 
Beetje creativiteit en eigen inspanning wordt hier wel verwacht.
Beetje creativiteit en eigen inspanning wordt hier wel verwacht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()