Toon posts:

[XP] Windows XP Pro niet te installeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem

Op mn laptop benq joybook 5000u. zat standaard xp home edition.
Nu heb ik daar xp pro overheen gezet.
Alles loopt nog prima

Nu is het systeem totaal vast gelopen dus ik een bootable xp pro cd maken krijg ik de melding non emulation booting disk. Nogmaals maar dan op een andere manier geprobeerd een bootable cd te maken. Op mijn systeem werkt dit prima maar die k.u.t. laptop wil hem niet pakken.

Ik heb een originele cd van het werk meegenomen zodat ik de setup wel kan draaien maar bij activatiekey wou ik mijn eigen key invoeren en nu krijg ik de melding dat het een onjuist nummer is.
Iemand enig idee wat nu te doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
op welke manier heb je dan een bootable cd gemaakt? Lijkt me dat je met de windows XP pro die je zelf hebt toch gewoon zou moeten booten en kunnen installeren.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zou je denken.

Mijn versie is een ... versie. Maar de cd van het werk is een originele. Ik hed daar helaas niet de code van.

Kan het zijn dat er een code aan elke cd vasthangt?

Ik heb een bootable gemaakt zoals overal in de handleidingen wordt voorgeschreven. De bootable cd werkt in 2 van mijn systemen alleen niet in de laptop. errug gevoelig ding :(

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:13

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

nee codes zijn niet aan de cd gebonden, maar volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling volgens de policy....