Mja tegenvallertje vandaag, ik heb dus een mobo cpu en dergelijke thuis liggen, alleen ontbrak de kast.
Vandaag 2e hands kast over gekocht en naar huis en inbouwen, het was echter een kast waarbij de voeding niet in de lengte tegen de bovenkant aan zit maar in de breedte, hierdoor hing hij dus over mijn processorkoeler heen (geen probleem imo). Echter omdat de atx stekker achter de fan van de cpu zat moest die eroverheen, hierbij is blijkbaar 1 draadje DOOR
de fanguard heen in de fan gekomen waardoor deze niet ging draaien. Het gevolg? componentje bij de cpu_fan aanlsuiting brand door. Nu kan ik zelf natuurlijk niet meer zien wat voor component het is maar ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen. Ik heb geprobeerd het probleemgebied zo goed mogelijk in beeld te brengen:

edit:
bij de betreffende onderdelen staat volgens mij D22 en L51 maar misschien dat daarboven (naar de andere kant van het mobo) ook nog een component zat maar dat denk ik niet.
Kan iemand mij vertellen wat voor componenten daar zaten
Vandaag 2e hands kast over gekocht en naar huis en inbouwen, het was echter een kast waarbij de voeding niet in de lengte tegen de bovenkant aan zit maar in de breedte, hierdoor hing hij dus over mijn processorkoeler heen (geen probleem imo). Echter omdat de atx stekker achter de fan van de cpu zat moest die eroverheen, hierbij is blijkbaar 1 draadje DOOR

edit:
bij de betreffende onderdelen staat volgens mij D22 en L51 maar misschien dat daarboven (naar de andere kant van het mobo) ook nog een component zat maar dat denk ik niet.
Kan iemand mij vertellen wat voor componenten daar zaten
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 47200 op 31-01-2005 21:07 ]