Toon posts:

[XP] SP 2 NTFS benaderen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok ok, cracks mogen niet, het ging ook per ongeluk!!! En dan ook nog verkeerde CRACK gebruiken is niet slim maar wel mijn waardheid. Nu wil ik wel graag een aantal bestanden van de C-Schijf hebben. Maar met een FAT32 opstart diskette kom je niet op NTSF. En windows laat me ook niet meer toe. Verdorie nog aan toe! Iemand een oplossing voor mij?

thanks!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 23:07

Acheron

updatepack.nl

Je harde schijf tijdelijk in een ander systeem hangen?

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Het is NTFS ;)

En ik zou zeggen je schijfje lekker in een andere systeem als slave oid erbij hangen.

offtopic:
En wat boeit het iemand hier of jij cracks hebt lopen gebruiken... het gaat er toch tenslotte om hoe jij weer bij je DATA kan komen. Nu heb je jezelf verklikt, mailtje voor Microsoft is al klaar om verstuurd te worden >:)

[ Voor 55% gewijzigd door NLuna op 31-01-2005 20:38 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

grimson

domeingrommer

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Verwijderd

Topicstarter
Is idd een oplossing... is er niet een proggie? Ik bedoel norton ghost kan wel ntsf lezen als je het opstart... wanneer je terug keert in dos dan is het niet meer mogelijk.

Verwijderd

Je zou WINPE of BARTPE kunnen gebruiken. Hiermee kun je wel NTFS benaderen

BartPE

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Door eerst in de FAQ van WOS te kijken:
Windows Operated Systems - FAQ
Als je daarmee er niet uitkomt, dan kan je nog een x je vraag stellen ;)
Er zijn zoveel mensen je voor geweest ;)
edit:
En mij ook zo te zien :D

[ Voor 10% gewijzigd door Motrax op 31-01-2005 20:41 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:14
probeer anders Knoppix eens...

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Veel te moeilijk joh :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:34:
Ok ok ok, cracks mogen niet, het ging ook per ongeluk!!! En dan ook nog verkeerde CRACK gebruiken is niet slim maar wel mijn waardheid. Nu wil ik wel graag een aantal bestanden van de C-Schijf hebben. Maar met een FAT32 opstart diskette kom je niet op NTSF. En windows laat me ook niet meer toe. Verdorie nog aan toe! Iemand een oplossing voor mij?
Je verhaal is niet echt logisch te volgen - uit je woordenbrei moet ik afleiden dat je een crack gebruikt hebt en dat je daarom niet meer in kan loggen.

Tja - hoe je NTFS kan benaderen onder Windows XP staat netjes in de FAQ uitgelegd, ik snap dan eigenlijk ook niet zo goed meer wat dit topic toe gaat moeten voegen? :)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Een slotje :?

:+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok, er zit wat in... ik had het kunnen vinden, toch over het hoofd kunnen zien blijkbaar... vind daarom ook dat je zoiets op een vriendelijkere manier kan melden.
Je verhaal is niet echt logisch te volgen - uit je woordenbrei moet ik afleiden dat je een crack gebruikt hebt en dat je daarom niet meer in kan loggen.
Nee, om alsnog duidelijkheid te geven, deze crack verwijderde wel de melding van activeren maar deactiveren deed hij niet.

Bedankt voor de wel vriendelijk antwoorden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
GoT doet geen eerstehulp bij warez ;)
Het algemeen beleid #copyright

Met een bootdisk die ntfs-ondersteuning heeft kan je wel ntfs benaderen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.