Ik draai windows 2000. Eerst had ik hier een goede versie command prompt op die goed werkte. Met Tab kon in directories enzo automatisch afmaken. Ook werkte mijn djgpp compiler pakket prima (met ook programma's erin als ls, rm, grep allerlei linux commando's die ik handig vind omdat ik daar ook veel mee werk)
Maar sinds en reinstall heb ik een oudere (?) versie command prompt. Tab doet gewoon een tab en maakt me input niet af. Ook werkt me C compiler en linux commando's niet meer. Ik krijg een vreemde error.
ik heb een beetje het gevoel dat ik een oudere versie command prompt heb. Als hem opstart zegt hij:
toch raar want vorige windows installatie heb ik nooit me Command prompt geupdate.
Iemand een idee hoe ik aan een modernere versie Command prompt (DOS) kom?
Maar sinds en reinstall heb ik een oudere (?) versie command prompt. Tab doet gewoon een tab en maakt me input niet af. Ook werkt me C compiler en linux commando's niet meer. Ik krijg een vreemde error.
ik heb een beetje het gevoel dat ik een oudere versie command prompt heb. Als hem opstart zegt hij:
code:
1
2
3
4
| Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195] (C) Copyright 1985-2000 Microsoft Corp. C:\> |
toch raar want vorige windows installatie heb ik nooit me Command prompt geupdate.
Iemand een idee hoe ik aan een modernere versie Command prompt (DOS) kom?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart