Dit weekend heb ik van een harde schijf een Ghost-image gemaakt en dit op ene lege 80 Gb schijf teruggezet. Ghost heeft echter niet de hele HD geformateerd zo lijkt het, alleen 32 Gb ervan. De rest is niet zichtbaar in Partition Magic dus er is ook geen nieuwe partitie ana te maken. Is dit een Ghost of HD-probleem?
Heb je die Image gedraaid vanaf een 80 gig schijf?... dus was de image genomen van een 80 gig schijf? Zo ja dan moet ie 80 gig zijn, zo nee, dan wordt ie idd de grootte van de partitie zoals ie toen met ghost is geworden.
Je kan met Partition Magic jouw partitie samenvoegen met de rest...
succes
Je kan met Partition Magic jouw partitie samenvoegen met de rest...
Heb image gemaakt van 32 Gb schijf, maar met Partition Magic zie ik geen lege ruimte / unallocated space.....
Verwijderd
En eventueel met fdisk? Ziet die wat?
Dan een partitie aanmaken en dan mergen
Je kan eventueel ook Linux fdisk gebruiken, die heeft mij ook al meermalen gered
Dan een partitie aanmaken en dan mergen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 20:23 ]
Verwijderd
Niet verwijderen, kijken of hij wel free space ziet, en daar eventueel een nieuwe partitie in maken en die vervolgens mergen met partition magic.musicfreak schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:19:
Fdisk, gooi je dan niet alles op je HD weg?
heb je toevallig ook met de jumpers lopen kutten?
en zo ja toevallig de jumper per ongeluk op de 32gig limiet ingesteld?
denk at dit het probleem is.
* Valkyre spreekt helaas uit ervaring
denk at dit het probleem is.
* Valkyre spreekt helaas uit ervaring
edit:
snap niet hoe die D daar kwam zal wel typo zijn
snap niet hoe die D daar kwam zal wel typo zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Valkyre op 03-02-2005 17:26 ]
Verwijderd
Dat zou inderdaad ook een hele goede zijnGohan-san schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:53:
heb je toevallig ook met de jumpers lopen kutten?
denkd at dit het probleem is.
/me spreekt helaas uit ervaring
offtopic:
Haal dat monster van een spelfout eens uit je post
Haal dat monster van een spelfout eens uit je post
OM FAQ / Beleid. Kijk eens onder "Mijn harddisk wordt maar als 2/8/32/128GB herkend"
Daar heb ik gekeken, maar de dingen die daar staan weet ik al...BalusC schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 07:39:
OM FAQ / Beleid. Kijk eens onder "Mijn harddisk wordt maar als 2/8/32/128GB herkend"
Dit treft alleen de systemen met een AWARD BIOS. Er zat een bug in de BIOS, waardoor de HDD's groter dan 32GB niet correct werden herkend." En die bios krijg ik niet gerepareerd (kan geen geschikte Bios-update vinden), dus tja... alleen fdisk proberen kan nog blijkbaar. Ik ga vragen aan iemand dat op de compu van mijn zus te gaan doen.
Pagina: 1