ok ik was ff aant over clocken , me amd 3500+ , van 200 mhz naar 220 mhz , me temp zag er gwoon goed uit maar me systeem begon beetje raar te doen , ik heb het toen op 225 geprobeerd en toen dee die nog raar , toen heb ik het naar 215 terug gezet maar toen ging hij opnieuw op starten en zij hij dit : het volgende bestand is beschadigt of kan niet gevonden worden : systeem32/config/systeem , plaats de windows xp cd en druk op het eerste schrem op "R" om te proberen het bestand te repareren.
nou ik me windows cd er in doen en op R drukken , zegt ie : er is geen vaste schijf op uw computer gevonden
o kan vaste schijf niet gevonden krijgen , maar ik heb gwoon een vaste schijf op me pc
en als ik op windows opnieuw instaleren druk zegt ie ook : kan vaste schijf niet vinden
en ik heb er gwoon een ! , ik ken me pc nu dus niet meer op starten , al1 naar me bios , mis heb ik daar me vaste schijf ofzo uit gezet ? hij start niet verder op dan die error : het volgende bestand is beschadigt of kan niet gevonden worden : systeem32/config/systeem , plaats windows cd en druk ik het eerste scherm op r om te repareren
kan iemand me please helpen ? alvast bedankt !
nou ik me windows cd er in doen en op R drukken , zegt ie : er is geen vaste schijf op uw computer gevonden