Dameware mini remote control error 1053

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
Hallo mede tweakers.

Sinds een half jaar ofzo heb ik mijn win3k2 server. Omdat deze bij ons beneden netjes verstopt staat achter de TV / home cinema gebruik ik 'm afentoe ook wel eens om muziek of films te spelen. Allemaal leuk en aardig, maar nu komt 't...

Aangezien je TV-out / audio niet kan aansturen via een externbureaublad heb ik ervoor gekozen om dameware te gebruiken (deze heeft ook handige tools voor het installeren / verwijderen van services enzo)

nu heb ik gister toch maar een keer windows update gedaan, en sindsdien krijg ik de foutmelding
De DameWare Mini Remote Control-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service heeft de estart- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
en op m'n pc krijg ik dezelfde melding met error nummer 1053 erbij.... ik heb al gezocht op GoT en google, maar kan niet echt een oplossing vinden....

heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? (ik weet dat er andere tools zijn voor het remote overnemen, maar ik heb tightvnc, realvnc en pc anyware al geprobeerd, maar die lopen ook te zeuren over wachtwoorden of zijn vet onhandig...)

pc | server | laptop | pda