3 in 1 apparaten? (vhs + dvd-r + hd)

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 23:54
Mijn ouders willen graag zo'n 3 in 1 apparaat, nadat ze een JVC in de Veronica gids hadden gezien (http://www.jvc.nl/product.php?id=DR-MX1SE&catid=76).
Zijn er nog andere van dit soort apparaten?
Op sites als Kieskeurig.nl heb je niet de selectiemogelijkheden om ze er uit te filteren en om nou alle fabrikanten websites af te gaan voel ik ook niet zoveel voor :P
Maar wellicht is JVC de enige die er is...?

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:27
bijna elke fabrikant van DVD recorders heeft ze, dus het is een kwestie van een paar websites afgaan. Check Pioneer, Panasonic, Philips, Sony, Lite-on en je hebt de belangrijkste al te pakken en dat kost echt niet veel tijd!!

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

• Shadow_Zero
Uhm... ik ben op de site van Philips geweest en daar zag ik ze niet staan.
Vandaar dat ik dacht dat ze niet echt common producten waren.
Ook na wat gezoek met Kieskeurig had ik er nog niet veel kunnen krijgen, dus weet je zeker dat elke fabrikant ze heeft...?

EDIT:
Ok, kheb zelf wat rond zitten kijken and correct me if I'm wrong, maar dit zijn mijn resultaten:

Philips: staat niet op de website
Pioneer: staat niet op de website
Sony: hier zie ik niet eens HDD recorders staan
Lite-On: hun website is zo onoverzichtelijk dat je niet eens de specificaties van de verschillende modellen in een overzicht kunt zien, dus ik weet niet of ze het hebben, zo te zien niet...

Dus kijk ik nou zo scheel of klopt jouw informatie niet?

[ Voor 52% gewijzigd door Shadow_Zero op 31-01-2005 19:35 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mouse1277 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:25:
bijna elke fabrikant van DVD recorders heeft ze, dus het is een kwestie van een paar websites afgaan. Check Pioneer, Panasonic, Philips, Sony, Lite-on en je hebt de belangrijkste al te pakken en dat kost echt niet veel tijd!!
Volgens mij is dit een beetje uit de lucht gegrepen... In alle eerlijkheid moet ik namelijk zeggen dat ik zelfs nieteens wist van het bestaan van zo'n combinatie...

Mag ik wel vragen waarom je perse nog vhs wilt hebben? Grote collectie videobanden?

• Shadow_Zero
Mijn ouders hebben wel een grote collectie videobanden ja :)
Vroeger al die camerabandjes op VHS gezet enzo, en nu willen ze het op dvd branden en tegelijkertijd ook beschikking hebben over een HDD recorder.
Dus het lijkt me wel een geschikt apparaat voor ze, lekker compact ook ipv 3 losse componenten ;)

• mouse1277

• mouse1277

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die andere 2 zijn toch ook zonder HD? Dat vroeg de topicstarter dus niet en voor zover ik weet is het wel degelijk het enige model met DVD recorder, Harddisk recorder en VHS recorder :)
Alweer een Video/DVD recorder, maar weer zonder HD :)

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 31-01-2005 19:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Shadow_Zero
Ben ik toch niet scheel ^_^
(vooralsnog in ieder geval :+ )

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04-2025

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Het is niet helemaal jouw combinatie, maar ik zag gisteren in de folder van Mediamarkt (Rotterdam) een Philips DVD-recorder (+R/+RW) met VCR en DivX-ondersteuning! voor €399,- (type heb ik helaas niet bij me en op die stomme site van Philips kan ik het ook niet terugvinden)
Was iets met DVDR-???

Dit is een combinatie die ik namelijk zoek, maar om eerlijk te zijn zou ik zelf ook graag een ingebouwde HDD erbij willen hebben, vnl. t.b.v. het monteren van DV-opnames vanaf mijn camcorder alvorens ik het op een DVD+R brand. Dus dat hoeft denk ik geen 250GB te zijn, 80 is al genoeg.

Oh ja, en niet te vergeten SACD-ondersteuning; dat zou ook wel aardig zijn! (doe dan maar ook een ingebouwde vaatwasfunctie :P )

P.S. Ik ben altijd een beetje huiverig voor de kwaliteit van de componenten in zo'n combi-systeem. Alles moet passen en dus compact zijn; ik kan me voorstellen dat dat soms ten koste van de kwaliteit gaat.

Specs: GamePC HTPC Server

Verwijderd

Als ze dan toch een hele hoop vhs nog liggen hebben neem ik aan dat ze toch nog een oude videorecorder staan hebben. Dus waarom moeilijk doen 8)

Inderdaad best van al een goede DVD / HD recorder zoeken

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
hier stond onzin

[ Voor 97% gewijzigd door DaTimMan op 01-02-2005 18:45 ]

• Shadow_Zero
Ik denk niet dat mijn ouders veel aan een DivX-speler hebben ;)

Ze hebben al een vcr en dvd speler ja, voor 1 tv.
Ze willen graag nog vcr en dvd voor een andere tv en ze willen dus een dvd-recorder.
Nou ja, met zo'n 3 in 1 apparaat kunnen ze zelfs nog videoband op videoband kopieren mocht dat nodig zijn en dvd's bakken en programma's op de HD opnemen, alles verpakt in 1 apparaatje. Kunnen ze em zo op elke tv aansluiten waar dat nodig mocht zijn ;)
(ze hebben 4 tv's in huis)

• Vipero
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Voor zover ik weet is JVC de enigste met een combinatie van HDD + DVD + VHS. Dus heel veel verder hoed je niet te zoeken. Mijn ouders wilden er ook zo een, maar alleen JVC had hem toen (1 a 2 maanden geleden).
Dus ik denk dat je dan maar een JVC moet nemen of een compleet andere combinatie van bijvoorbeeld een dvd + hdd en een losse vhs er boven op...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
hoe zit het trouwens met de Dual Layer ondersteuning van deze stand-alone players? of zijn er geen die Dual Layer ondersteunen?..

Home Assistant Configuratie V&A

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is dual layer afspelen weleens een probleem dan?
Pagina: 1