Laptop herkent iPod mini niet

Pagina: 1
Acties:

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Hallo,

Als ik m'n iPod mini aansluit op de laptop, dan start iTunes automatisch op en geeft de volgende error:

iTunes cannot read the contents of the iPod "'SOUJLA'S IP". Use the Software Updater application to restore the iPod to factory settings.

Als ik 'software updater' doe dan zegt hij dat ik de nieuwste versie heb geinstalleerd.

Wat doe ik verkeerd?

Mvg

Edit: Er zijn vast meer topics over ongeveer hetzelfde probleem, ik heb al gezocht maar kon geen topic vinden over exact hetzelfde probleem. Mocht jij deze wel hebben gezien, roep dan aub niet 'gebruik de search' maar geef even een link naar de desbetreffende topic aub..

[ Voor 37% gewijzigd door Hbeez op 31-01-2005 19:22 ]

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Misschien is de mini geformatteerd voor de Mac en heb je een windows laptop? Je zegt er niet bij wat voor een laptop je hebt, da's wel handig om te weten. Verder kun je het beste die instellingen restoren, daar is een optie voor indezelfde utility (zoals je wordt aangeraden).

• Hbeez
Ik heb een acer laptop waar windows XP opstaat..
Moet ik hem opnieuw formatteren? En zoja, via 'deze computer' --> rechtermuisknop op de ipod en dan formatteren ..?

Een optie om de instellingen te restoren ben ik nog nooit tegengekomen. Waar zit die?

• Hbeez
vriendelijk dank, Frim. Hij werkt nu ! _/-\o_