Tabel draaien in Word...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134825

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in Word bezig en heb daarin een tekstvak gemaakt van 11cm (h) bij 22cm (l). Nu raad je het al: De tabel valt net buiten het scherm (buiten het wordblad). Ik heb het daarna zo opgemaakt dat die lengte (22cm) vd tekstvak over de lengte van het wordblad is verspreid. Alleen wanneer ik dan tekst wil invoegen blijft deze wél horizontaal in de breedte, terwijl de tekst dus in de lengte vd tekstvak moet......mm begrijpen jullie het nog :?

Mijn vraag is dus hoe ik zo'n brede tabel die buiten het wordblad valt zo kan draaien dat de tekst ook meedraait?! Kom er maar niet uit :'( Alvast bedankt!

Grtz!
Sonny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 16:20

André

Analytics dude

Opmaak -> Tekstrichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29

Tijntje

Hello?!

Is het niet makkelijker om de pagina indeling op landscape te zetten?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Top! Dit bedoelde ik idd. Bedankt!
Alleen ik kijk nu de hele tijd met een gedraaide hoofd van 90 graden :? Kan het wordblad ook gedraaid worden?!
André schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:07: Is het niet makkelijker om de pagina indeling op landscape te zetten?
Hiermee kan zeker het worddocument gedraaid worden? Waar kan ik die pagina indeling vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:47
Bij bestand, of file als je een engelse versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Super, gevonden! Thnx!

Alleen nu heb ik een volgend probleempje.... :'(
Ik wil een figuur invoegen, maar dat wil ik rechts van een stukje tekst ( 4 regels) plaatsen...
Rechts van die tekst is nog voldoende ruimte. Alleen wanneer ik het figuur daar probeer neer te zetten, springen mn regels tekst uit elkaar (verschuift naar onder en boven).

Weet je misschien hoe én de tekst én het figuur gewoon kunnen blijven staan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Rechterknop, eigenschappen, tekstomloop... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 32251 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:49:
Rechterknop, eigenschappen, tekstomloop... :z
Waar moet ik rechterknop doen? Als ik het figuur invoeg en op de rechtermuisknop klik zie ik geen eigenschappen tussen de lijst. Tevens ook niet als ik gewoon in het worddocument op rechtermuisknop klik....... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Help > Index > Zoeken

Veel succes; we gaan hier geen helpdeskje zitten spelen natuurlijk :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.