wwweet ik veel...
Heb je al bij de SourceForge PR downloads gekeken of je een succesvol kunt compilen? Lijkt me vrij sterk dat er geen enkele versie wil werken als je hem gewoon van source compiled en anders zou ik eens kijken bij de grotere download sites of er een pakketje tussen zit voor SuSE 9.1. Succes!
De 'standaard' KDE instant messenger is al een tijdje het programma kopete, ik zou zeggen: "Probeer die eens, joh! Eg' keigoeie MSN!"
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Het lijkt me ook dat die al standaard bij SuSE 9.1 zit, het hoort gewoon bij KDE (dus ze zouden specifiek moeite hebben moeten doen om het eruit te slopen anders).
Als kopete al niet geinstalleerd staat, kun je 'm zo van de CD trekken, of van de FTP van SuSE. Dit is in ieder geval zelf ook wel uit te vinden met een minimale hoeveelheid uitzoekwerk en zelf gewoon even proberen.
Daarom ga ik dit topic dan ook sluiten - zie de NOS policy - updated 22/09/2004 als je wilt weten wat we in NOS ongeveer van je verwachten bij het openen van een topic.
Als kopete al niet geinstalleerd staat, kun je 'm zo van de CD trekken, of van de FTP van SuSE. Dit is in ieder geval zelf ook wel uit te vinden met een minimale hoeveelheid uitzoekwerk en zelf gewoon even proberen.
Daarom ga ik dit topic dan ook sluiten - zie de NOS policy - updated 22/09/2004 als je wilt weten wat we in NOS ongeveer van je verwachten bij het openen van een topic.
Dit topic is gesloten.
![]()