Toon posts:

Mitsubishi Diamond Pro 2040u weggooien??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week overkwam me iets verschrikkelijks: Mijn trouwe Mitsubishi Diamond Pro 2040u hield ermee op. Ik wilde de monitor aanzetten, maar er kwam geen reactie. Geen beeld, geen powerled, helemaal niets.
Ik heb de monitor toen meteen naar een kennis gebracht, die vaak monitoren en tv's repareert. Hij vertelde me dat de voeding kapot was, maar omdat deze monitor een ontzettend complexe voeding heeft, is er zonder schema niets te beginnen.
Ik heb al naar verschillende nummers gebeld, en de enige manier om de monitor te laten repareren is door deze naar Duitsland te sturen (Monitor-center.de), maar dan was het nog niet zeker dat de monitor gerepareerd kan worden. Ik kon dan eerst de verzendkosten betalen (maar die zijn zeer hoog, omdat de monitor 30 kg weegt), en standaard al 39 euro om de monitor te openen, en dan nog eens de kosten van het onderdeel dat vervangen wordt en de verzendkosten terug. Dan zit je al snel aan de prijs van een andere goede tweedehands 22 inch monitor.

Nu mijn vraag: Moet ik de hoop echt opgeven, of is het toch mogelijk om deze monitor voor niet al te veel geld te laten repareren? Heeft er iemand een schema van deze monitor?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Nutteloze vraag deze Topic zal denk ik wel snel aan een einde komen 8)7 :+
Koop gewoon een nieuwe CRT monitor deze zijn echt niet meer zo duur misschien kan je er nu aan gaan denken om een vette TFT te kopen heb je nog garantie ook en scheelt een hoop werk!

Was je denk ik zelf ook wel opgekomen :+ O-)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:15:
Nutteloze vraag deze Topic zal denk ik wel snel aan een einde komen.
Nutteloze vraag? Nutteloze reactie!

Als de TS iemand vinden kan met een schema kan hij mogelijk voor weinig geld deze laten repareren en dat is dan altijd goedkoper.

@TS
Is er niets te vinden met bijv. Google? Kun je niet rechtstreeks per email met de producent kontakt opnemen?

[ Voor 48% gewijzigd door Guardian Angel op 01-02-2005 00:31 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen aan het zoeken, maar er is absoluut geen schema te vinden. Ook heb ik al contact gehad met Mitsubishi, maar zij verwezen mij door naar Duitsland. Monitoren zonder garantie worden niet meer gerepareerd in Nederland. En zij mogen mij geen schema's opsturen.