Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ad-aware wel of niet veilig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft al tijden problemen met zijn @home verbinding.
Deze heeft met de @home helpdesk gebeld en hier werd als eerste gevraagd
of hij Ad-aware op zijn pc had staan en er werd geadviseerd dit eraf te halen.
Ook moest hij de XP opnieuw installeren. Zijn verbinding doet het weer maar is wel alles
kwijt.
Het leek mij onwaarschijnlijk dat het aan Ad-aware ligt.
En Hijackthis gaf een hele andere fout aan en wilde er iets aan doen maar toen was
het kwaad al geschied.

Wat weten jullie hiervan??

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
What you say ?

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12
Adware of Ad-aware? Ik gok op misverstandje :)

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Volgens mij vroegen ze idd om adware ipv ad-aware :) Ad-aware kan op zich zelf helemaal geen kwaad, doet alleen maar goede dingen... En als @home het advies geeft je pc opnieuw te installeren dan zijn ze echt gestoord bezig! 9 van de 10 problemen zijn op te lossen zonder herinstallatie, zeker als het een huis/tuin/keuken pc is

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:58:
Volgens mij vroegen ze idd om adware ipv ad-aware :) Ad-aware kan op zich zelf helemaal geen kwaad, doet alleen maar goede dingen... En als @home het advies geeft je pc opnieuw te installeren dan zijn ze echt gestoord bezig! 9 van de 10 problemen zijn op te lossen zonder herinstallatie, zeker als het een huis/tuin/keuken pc is
Dat vond ik dus ook al en heb hem sowieso al geadviseerd een andere provider te nemen
omdat hij al vaker problemen met z'n verbinding had
En ze vroegen echt naar het programma Ad-aware, dus hebben ze bij de helpdesk waarschijnlijk het fabeltje overgenomen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar ik me wel iets bij voor kan stellen, is dat ze het "fout" vinden dat Ad-aware spyware verwijderd die zich diep in Windows/IE heeft geboord. Haal de spyware weg --> geen verbinding meer. Maar geen AAW is dan IMHO een wel erg domme tip, "HIV? Geen test doen, heb je ook nergens last van" |:(

Anyway, het ligt op de rand maar toch SA --> Beveiliging & Virussen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1