Toon posts:

provider en gratis bellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me weet het zeker....volgens hem zijn er internet providers waar je ook gratis kan bellen!

Hij heeft op dit moment ADSL via tiscali en wil overstappen naar een internetprovider waar hij ook nog eens mee gratis kan bellen. Op dit moment heeft hij geen kabeltv. (hij heeft schotel)

Zijn deze providers op deze aardbol aanwezig? (lijkt me sterk) Zoja, welke adviseren jullie?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor niks komt de zon op; volgens mij zijn er geen providers waar dat gratis bij kan. Er zijn geloof ik wel online services waar je via je microfoon gratis kan bellen naar een vast nummer, maar of er daar nog gratis services bij zijn, dat weet ik niet zeker. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:12
En die vriend... dat ben jij? :+ Vraag hem eens naar voorbeelden dan...

Er zijn wel dingen waarmee je gratis kan bellen via het internet, p2p en dat soort dingen. Van een ISP die ook nog gratis telefonie aanbiedt heb ik nog nooit gehoord. :)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:44
volgens mij komt tiscali gewoon ook met voip...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:26

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Off-topic: Ik denk dat google je al een eindje op weg had geholpen, of wat sites van adsl-providers bekijken.

On-topic: ja, die providers bestaan. Does the Wanadoo Live-Box ring a bell? Er zijn er nog wel meer die dit (gaan) aanbieden. Dat wordt dus weer vergelijken.

[edit]: Wat linkjes naar de antwoorden:
http://www.wanadoo.nl/adsl/
http://www.tiscali.nl/content/article/cmult/515295.htm
http://www.versatel.nl/pr...amily/actie_07_01_05.html

[ Voor 44% gewijzigd door DrivinUCrazy op 31-01-2005 18:57 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Waarom vraag je je vriend niet welke providers dat zijn?

/edit:
spuit 9

[ Voor 15% gewijzigd door André op 31-01-2005 18:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij vroeg mij welke ik hem kan adviseren.....aangezien ik er nog nooit van gehoord had, dacht ik.....vraag het eens hiero.

Verwijderd

Er zijn zeker providers waarbij je gratis kan bellen icm een adsl abo. Kijk maar eens op www.wanadoo.nl (abo met livebox) en versatel is er nu ook mee begonnen, althans, dat vertelde Bo Bederven Doorens in z'n onderbroek op tv!

Los van adsl kun je ook in je huidige (kpn-)situatie gratis bellen, kijk maar eens op www.bel1649.nl (alleen starttarief, daarnaast 24 uur per dag gratis bellen naar alle vaste aansluitingen in nederland). Veel mensen geloven het niet en 'durven' het daarom niet aan...

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:37:
Er zijn zeker providers waarbij je gratis kan bellen icm een adsl abo. Kijk maar eens op www.wanadoo.nl (abo met livebox) en versatel is er nu ook mee begonnen, althans, dat vertelde Bo Bederven Doorens in z'n onderbroek op tv!

Los van adsl kun je ook in je huidige (kpn-)situatie gratis bellen, kijk maar eens op www.bel1649.nl (alleen starttarief, daarnaast 24 uur per dag gratis bellen naar alle vaste aansluitingen in nederland). Veel mensen geloven het niet en 'durven' het daarom niet aan...
Heeft iemand enig idee waar 1649 dan geld mee verdient? Het klinkt interessant.

Verwijderd

... en versatel is er nu ook mee begonnen, althans, dat vertelde Bo Bederven Doorens in z'n onderbroek op tv!
Dat is een reclame van Scarlet.

Verwijderd

Alleen jammer dat je daarvoor minimaal een belbasis abbo nodig hebt. Tevens 24 uur gratis naar vaste nummers op het starttarief na is www.bel1601.nl

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:05

Ik bel al bijna een jaar via 1649 en dat gaat fantastisch. Helemaal gratis is het niet, want je betaalt een starttik van 4.5 cent, maar daarna is alles gratis. Lokaal, interlokaal, 24 uur per dag en je hoeft geen vast bedrag te betalen zoals bij andere aanbieders.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:14:
[...]

Alleen jammer dat je daarvoor minimaal een belbasis abbo nodig hebt. Tevens 24 uur gratis naar vaste nummers op het starttarief na is www.bel1601.nl
Volgens www.bel1601.nl zelf is dat alleen in de daluren:

* Tijdens dal-uren (Ma-vr : van 21.00 uur tot 8.00), overige tijden 0,5cpm.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:14

netblade

Sunrise

wat ook handig is van die diensten : Je kunt gratis inbellen tijdens een overstap van adsl aanbieder.
Gewoon het mobiele nummer zoeken van een provider (in mijn geval versatel) en dan lekker inbellen met dat nummer uit utrecht ;)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-02 18:20
Rocketman schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:45:
[...]

Ik bel al bijna een jaar via 1649 en dat gaat fantastisch. Helemaal gratis is het niet, want je betaalt een starttik van 4.5 cent, maar daarna is alles gratis. Lokaal, interlokaal, 24 uur per dag en je hoeft geen vast bedrag te betalen zoals bij andere aanbieders.
En ook nog eens lekker goedkoop met 1649 bellen naar het buitenland! Dat was een paar jaar geleden eigenlijk de reden voor mij om met deze aanbieder te gaan bellen. Het gratis (met starttarief) bellen heeft 1649 nog veel interessanter gemaakt. :*)

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Pagina: 1