Troubles@Home

Pagina: 1
Acties:

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:33
Dag allemaal

Even mijn relaas......... :(

Sinds enkele weken (ongeveer 8 ) is het weer eens zover met @home. Mijn verbinding is oke maar mijn pingtijden zijn zwaar belabberd (rond de 100/190). Nu heb ik een tracert gedaan en gevonden dat het bij een wijk/sectie-centrale ligt (IP 10.221.234.1) natuurlijk belde ik weer @home en kreeg ook (weer) de helpdesk aan de lijn (niet dat het helpt maar oke).
Kreeg ik (na veel zeuren) te horen dat mijn klacht nog steeds in behandeling is (en dit is al 2 a 3 weken). Wat nu te doen .... klagen helpt niet... zal ik naar de consumentenbond gaan of..... ???

Het is dus overduidelijk een overbelastingsprobleem van de centrale (aangezien mijn ping snachts wel goed is).

Gaarne uw wijze raad :Y)

Huub (zwaar teleurgesteld)

Snelheidsmeting laat zien : ( van breedband )
Down : 400 tot 500 kB/sec ( dus goed )
Up : 45 tot 55 kB/sec ( goed )
Connection : 700 tot 900 ( matig )
Ping 90 tot 200 ( zeer slecht)

NB: Het is niet de bedoeling om @home/essent af te kraken in dit topic. Ik ben zelf een tevreden klant, op de pingtijden na. Ook het adviseren over te stappen op ADSL is geen oplossing. Ik zelf zit bijvoorbeeld nog bijna een volledig jaar vast aan een @home contract. Probeer het dus ontopic te houden. ( quote van chello gebruiker ) }:O

[ Voor 30% gewijzigd door huubhuub op 31-01-2005 18:44 . Reden: add breedband ]

Always bet on Huub

Verwijderd

Zelfde probleem als ik, maar probeer er maar eens iets aan te doen. Als je een oplossing vind dan hoor ik het graag!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
kdenk dat je het beste gewoon kunt wachten, ook al is dat natuurlijk niet het leukste, hier zit @home de laatste tijd ook te klote, ik geloof dat 3 feb er hier een grote onderhoudsbeurt gaat komen ofzo en khoop dat het hier dan beter loopt...

Verwijderd

Yemoke schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:31:
kdenk dat je het beste gewoon kunt wachten, ook al is dat natuurlijk niet het leukste, hier zit @home de laatste tijd ook te klote, ik geloof dat 3 feb er hier een grote onderhoudsbeurt gaat komen ofzo en khoop dat het hier dan beter loopt...
Hoelang ben je al abonnee bij @home? Ik al een paar jaar en al die zogenaamde onderhoudsbeurten helpen helaas totaal niet :(

edit:

Ik zit in Maastricht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 18:35 ]

• huubhuub
Weet je wat nog ergste is.......

Ik werk zelf bij essent ( gasmonteur netwerk , andere divisie maar toch ) maar zelfs dat helpt niet ....
( ps klachten zijn regio vlijmen/den bosch)

Huub

Al 3 jaar gebruiker van breedband ( 2.5 jaar thuis.. nu zelf sinds 6 maanden )

Omgeving vlijmen den bosch

[ Voor 24% gewijzigd door huubhuub op 31-01-2005 18:36 . Reden: woonplaats ]

Always bet on Huub

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:34:
[...]

Hoelang ben je al abonnee bij @home? Ik al een paar jaar en al die zogenaamde onderhoudsbeurten helpen helaas totaal niet :(
joa ik nu een jaartje ofzo iets langer, opzich niet vaak problemen maar als er problemen zijn ... naja ik wacht wel af wat de onderhoudsbeurt gaat doen :P behalve een hele dag geen internet :/

locatie emmen hier

[ Voor 3% gewijzigd door Yemoke op 31-01-2005 18:37 ]

• huubhuub
Maar wat nu te doen..... Weer bellen of...afwachten :r |:(

Always bet on Huub

Pagina: 1