Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
De TomTom Go maps en de TomTom Navigator maps zijn wel allemaal op TomTom Mobile te gebruiken, zijn dus wel gewoon dezelfde kaarten en het maakt TomTom Mobile dus niets uit welke kaarten je erop gooit
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Er is wel nut hoor, kijk maar naar de kaart versiesXof schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:15:
Nou de TomTom4 maps van TomTomGO zijn wel op de TomTom4 @ pocketpc te gebruiken, maarja die zijn hetzelfde dus geen nut om die uit te wisselen
Tomtom 3 heeft kaart versie 280, de go en mobile hadden versie 314, die nieuwere go en mobile hebben kaart versie 390 en heb van MRE (europa) al 421 op internet gezien. Dus het uitwisselen heeft zeker zin als je een up to date kaart wil
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Stereotomy schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:00:
Q: "Kan ik dan wel Maps van mijn PocketPC versie op de Palm gebruiken?"
A: "Nee."
De enige juiste versie voor PalmOS is Tomtom Navigator for PalmOS, version 4.
Alors.
Verwijderd
Bewijst maar weer dat sommige hier roepen dat hier iets niet kan zonder dat ze het ooit geprobeerd hebben. Mijn Tomtom Mobile accepteerd namelijk ook alle kaarten aangezien ze gewoon het zelfde bestandsformaat hebben.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:14:
Ik gebruik de tomtom 4 kaarten op mijn tomtom navigator 3, werkt helemaal perfect, en ik ben weer up to date
Yep klopt helemaalThaWout schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:48:
Zijn de kaarten voor TomTom Mobile net zo groot en gedetailleerd als die van TomTom Navigator 3 PocketPC(maar dan dus nieuwer?)
Dat kan wel zo zijn, maar de kaarten van de PPC kunnen niet op een Palm, ook al hebben ze dezelfde extensie. Period. Heb je mij iets onwaars zien roepen in deze thread? Ook zijn de kaarten van Tomtom go niet uitwisselbaar met Palm of PPC.trion75 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:43:
[...]
Bewijst maar weer dat sommige hier roepen dat hier iets niet kan zonder dat ze het ooit geprobeerd hebben. Mijn Tomtom Mobile accepteerd namelijk ook alle kaarten aangezien ze gewoon het zelfde bestandsformaat hebben.
Doe eerst je huiswerk voordat je van alles gaat roepen, of beter, laat TS zelfstandig zijn huiswerk doen in plaats van illegale kopieen van internet te halen en verbaasd zijn dat ze niet werken.
[ Voor 32% gewijzigd door Stereotomy op 31-01-2005 23:09 ]
Alors.
Zal wel stukje beveiliging zijn, heb al diverse kaarten geprobeerd en vergeleken op tomtom mobile, ze werken allemaal precies hetzelfde.Stereotomy schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:07:
[...]
Dat kan wel zo zijn, maar de kaarten van de PPC kunnen niet op een Palm. Period.
Enige verschil is dus dat de tomtom 3 kaarten ouder zijn en dus niet zo up-to-date met nieuwe wegen en eenrichtingswegen etc.
Alors.
Draaien allemaal op dezelfde engine en kaarten.
TomTom 3 voor de pocketpc is een andere engine, met dus ook andere kaarten.
Je hebt nu dus de PPC, Palm, Mobile en Go versies.
Hier wordt dus beweerd dat Palm, Mobile en Go dezelfde zijn en de PPC (versie 3) een andere.
Nu heb ik hier op mijn PPC net versie 4.40 geinstalleerd en die werkt gewoon normaal. (Wel niet met GPS getest, maar start normaal en zo)
Hoe zit het nou eigenlijk? Om de site van TomTom wordt helemaal niet gesproken van een versie 4.40 voor PPC.
Als ik naar screenshot van de GO kijk, zijn deze identiek aan wat ik hier nu heb.
De GO is toch ook gewoon een halve PPC?
En hoe zit het nu met de maps? Welke zijn onderling verwisselbaar?
Ik snap er niks meer van?
De TTGO is wel een pocketpc, maar draait linux.. dat is wel een vrij fors verschil.
(overigens als je 4.40 hebt draaien hebt je al vrij recente maps, nergens voor nodig dat uitwisselen.)
Ik zou gewoon graag een overzichtje hebben van het hoe, wat, waar, waarom van de verschillende software-versies en mappen.
Ik hen nl. wel TomTom3 origineel, maar blijkbaar werken die mappen niet met deze 4.40 (die dus nergens officieel vernoemd wordt).
Verwijderd
Weet iemand waar ik de kaart versie kan opvragen in tomtom op een pocketpc?Fire69 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:28:
Mja, laat ons maar niet beginnen over downloaden, daar vraag ik hier ook niet naar.
Ik zou gewoon graag een overzichtje hebben van het hoe, wat, waar, waarom van de verschillende software-versies en mappen.
Ik hen nl. wel TomTom3 origineel, maar blijkbaar werken die mappen niet met deze 4.40 (die dus nergens officieel vernoemd wordt).
Ik zie wel "over" staan, maar dan zie je alleen de navigator versie.
Op de tt Mobile zie je dan bij elkaar staan, dat zie ik op de ipaq niet..
gevonden:
Als je in het bestand xxx. pna kijkt ( met een tekstverwerker) in de map van je kaart kan zien welk versie je hebt.
hier een voorbeeld van Benelux.pna
ID=Benelux.PNA
1012411093
280 <----- versie
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 14:42 ]
Idd, in de pna-file kan je de versie zien.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:53:
[...]
Weet iemand waar ik de kaart versie kan opvragen in tomtom op een pocketpc?
Ik zie wel "over" staan, maar dan zie je alleen de navigator versie.
Op de tt Mobile zie je dan bij elkaar staan, dat zie ik op de ipaq niet..
gevonden:
Als je in het bestand xxx. pna kijkt ( met een tekstverwerker) in de map van je kaart kan zien welk versie je hebt.
hier een voorbeeld van Benelux.pna
ID=Benelux.PNA
1012411093
280 <----- versie
Maar de laatste versies zijn volgens mij 390.
Alleen zijn de dvd's van Western Europe volgens mij allemaal 280.
Liquid cooled!
Verwijderd
Sunny day