Toon posts:

Toetsenbord en muis werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met mijn logitech MX700 set.

zodra ik een toets op mn toetsenbord aanraak dan werken zowel mn toetsenbord als mn muis niet meer, dit is wanneer ik ze aansluit via PS2. Als ik het toetsenbord via USB aansluit dan werkt alleen het toetsenbord niet maar de muis wel als ik die gewoon in de PS2 laat zitten. Bij systeemeigenschappen staat het toetsenbord met een uitroepteken met een foutmelding: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt.(Code 39). Als ik een ander toetsenbord aansluit geeft hij de zelfde problemen.
Ik heb de stuurprogrammas al verwijderd en opnieuw geprobeerd te installeren maar niks werkt.

De set heeft altijd goed gewerkt tot nu.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:44

Dentheman

Zie signature

Het apparaat zelf ook verwijderen van de hardware list en opnieuw opstarten?

Probeer een andere usb-poort, daar ligt het bij mij altijd aan als ik alles los heb gehad

Zie ondertitel

Verwijderd

Topicstarter
andere USB poorten gebruikt en al wel 10x hem verwijderd uit de hardwarelijst

Verwijderd

Topicstarter
Heb even van de logitech site hun software en drivers geprobeerd maar nog steeds het zelfde probleem. wel werken de meeste extra knopjes op het toetsenbord zoals mute, volume scrollen, search enz. maar alle normale toetsen werken niet

Verwijderd

Altijd problemen heh met die draadloze troep :(

Maar goed, gebruik je de laatste drivers van logitecht zelf??? misschien maakt dat wat uit
hier te vinden:
http://www.logitech.com/i...,CRID=1792,contentid=6034

EDIT:
Toetsenbord en muis synchroniseren niet

De volgende informatie is specifiek voor gebruikers van draadloze desktops met de volgende modelnummers. U vindt het modelnummer aan de onderkant van de ontvanger.

C-BC7-Dual
C-BD9-Dual

Als u de muis met de ontvanger kunt synchroniseren maar niet het toetsenbord, of vice versa, volgt u de onderstaande stappen om alle apparaten samen te synchroniseren.

Verwijder de batterijen uit het toetsenbord.
Zorg ervoor dat de muis gesynchroniseerd is. Druk hiertoe op de knop Connect van de ontvanger en vervolgens op de knop Connect van de muis.
Dubbelklik op het iTouch-pictogram in de systray om het iTouch-configuratiescherm te openen.
Klik op de tab Draadloos.
Klik op de Connect-knop in het configuratiescherm. Er verschijnt een dialoogvenster waarin u gevraagd wordt op de Connect-knop te drukken. Voordat u dit doet, moet u de batterijen terugplaatsen.
Wanneer u dit hebt gedaan, drukt u op de knop Connect van het toetsenbord.
Controleer of beide apparaten goed functioneren.
Als dit niet werkt, volgt u de onderstaande stappen:

Verwijder de batterijen uit het toetsenbord en druk ongeveer één minuut toetsen op het toetsenbord herhaaldelijk in (alsof u typt). Dit maakt de condensators leeg.
Druk op de knop Connect van de ontvanger.
Druk op de knop Connect van de muis. N.B.: Mogelijk moet u iets met een kleine punt, zoals een potlood, gebruiken om de knop Connect in te kunnen drukken.
Druk op de knop Connect van de ontvanger.
Plaats de batterijen terug in het toetsenbord.
Druk op de knop Connect van het toetsenbord.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 17:10 ]

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Te laat :>

[ Voor 106% gewijzigd door cossy nl op 31-01-2005 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
de link die je me geeft is van de MX700 muis, zelf heb ik al van de website hem voor de MX700 set eraf gehaald zonder succes.

dragak: Het toetsenbord werkt perfect tijdens het opstarten van het systeem ik kan gewoon de bios in en daaro alles veranderen met het toetsenbord dus de verbinding is goed. Het zit hem niet in de verbinding maar in de driver die ik met geen mogelijkheid krijg geinstalleerd

ook werken de extra functies op het toetsenbord wel en bij die itouch geeft hij weer dat de verbinding goed is, kan zelf de baterijstand zien

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 17:19 ]

Verwijderd

Et enigste wat of ik nog kan verzinnen is om de ontvanger te verplaatsen, ver weg van je monitor, eventueel scanner, of een of ander apparaat wat de verbinding kan doen storen, heb dat al meegemaakt met zo'n logitecht set, de ontvanger dus ongeveer een meter verder ophangen ofzo ....

Verwijderd

Topicstarter
dragak het zit hem niet in de verbinding of in het toetsenbord het ligt aan mn systeem! aan de drivers!

Verwijderd

aha probeer de drivers er nog eens af te halen bij software in configuratie scherm, dan je pc opnieuw opstarten in veilige modus door tijdens het booten op f8 te drukken dan in veilige modus je drivers installeren van logitech, daarna weer je pc opnieuw opstarten gewoon normaal opstarten en kijken of het dan wel goed is.

Verwijderd

Topicstarter
no go ook dat werkt niet.

Ik ga er gewoon vanuit dat ergens in windows een bestand is beschadigd. Weet iemand misschien een manier waarop je corrupte bestanden in windows kan opsporen en eventueel vervangen met de installatie CD of iets dergelijks?
Pagina: 1