Ik heb de afgelopen tijd Suse 9.2 geprobeerd. Daar lukte het me wel om de Suse Ati driver op te installeren voor mijn 9800pro, maar dual head krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat, daar blijkt ook nog een thread over te bestaan in GOT. Ook met de Audigy2 zijn problemen, die het af en toe niet doet. Aangezien ik nog een noob ben op Linux gebied en na lang zoeken op allerlei forums niet specifief een oplossing voor Suse kon vinden wil ik een andere distributie proberen.. maar geen tijd voor weer langdurig geexperimenteer dus graag advies.. tx
ik denk persoonlijk niet dat het aan de distro ligt dat het mis gaat maar aan de config van je X omgeving. Krijg je het wel voormekaar met een beeldscherm.
Overigens dual head is gewoon iets minder gangbaar dan single dus tegen wat gexperimenteer zal je altijd wel aanlopen
Overigens dual head is gewoon iets minder gangbaar dan single dus tegen wat gexperimenteer zal je altijd wel aanlopen
Verwijderd
Wat gaat er dan fout?
Met fglrxconfig zou je de juiste instellingen vrij makkelijk moeten kunnen maken.
Met fglrxconfig zou je de juiste instellingen vrij makkelijk moeten kunnen maken.