Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

virus of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP! ik zit met een probleem.

Heb van de week een xfx 6600 GT kaart in mn systeem gezet en deze werkte goed. Wel zag ik dat mijn monitor in een resolutie van 1280-1024 maar max op 75 hertz kon draaien terwijl hij er 100 aankan. Ik zag dat er geen driver van mn monitor geinstalleerd was. Ik heb de driver gedownload van een nogal wat vaag uitziende pagina (adres weet ik niet meer) na die driver geinstalleerd te hebben wil mn PC met geen mogelijkheid meer de videokaart installeren en elke keer als mijn systeem opnieuw opstart krijg ik de wizard van nieuwe hardware.

Daarnaast is het probleem dat zodra ik mijn toetstenboard aanraak mijn muis en toetsenboard niet meer werken (logitech LX700) in systeemeigenschappen staat bij het toetsenboard ook een uitroepteken met een foutmelding 39(kan de besturingselementen niet in het geheugen laden).

Ik kan geen virusscanner meer installeren op het systeem dus ik heb via een andere PC via het netwerk met norton 2005 het systeem gescand maar er worden geen virussen gevonden. UIteraard heb ik die driver voor de monitor (compaq 720) verwijderd maar ook dat wil niet baten. Ik heb ook geprobeerd een ander toestenboord aan te sluiten maar die geeft hetzelfde probleem.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dit lijke me echt geen virus probleem maar eerder een dubieus driver probleem.
Ga es naar de veilige modus en knikker daar alle drivers (videokaart ed) es uit en kijk of je hem dan kan redden :)
Anders wordt het formatteren vrees ik....

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
heb ook alle drivers weggegooid in veilige modus. btw ook in veilige modus weigeren de muis en toetsenboard zodra ik een toets indruk

Verwijderd

Topicstarter
na een laatste poging kan ik nu wel de videokaart goed installeren zit alleen nog steeds met het probleem van het toetsenboard, denk dat ik die vraag dan maar ergens anders op got moet stellen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nou, dit lijkt me dus niet iets wat met Beveiliging & Virussen te maken heeft. Voor een nieuwe vraag over je toetsenbord kan je het beste even kijken in Overige Hardware. Neem daar dan wel de stickeys door alvorens je een nieuw topic opent. :)

Dicht dus. :)

Signature

Dit topic is gesloten.