Toon posts:

XBOX op Home Cinema Center (JVC)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP!! Ik wordt echt gigantisch ziek van mijn hifi-set. Snap d'r geen bal van, en de handleiding is ook drie keer stront. (Maar ja, had ik maar geen JVC moeten nemen :'( ).

In ieder geval zit ik nu weer te kutten met de X-box die ik aan wilt sluiten. Aansluiten op de tv gaat goed, maar ik wil toch echt wel dat mooie 5.1p geluid horen, dus moet het ook via de hifiset lukken, toch? De Xbox site zegt dat je dat dan over je videorecorder moet laten lopen :S.
Ik heb een tv + Home cinema control center (JVC RX-ES9SL, versterker en tuner ineen zeg maar) + DVDRecorder (JVC DR-M1SLE) + sat-receiver + antenne. Op mijn DVDRecorder zijn alle scartaansluiting nu echt vol. Dus maar op de hifi lijkt mij (en ook logischer, toch?). Daar had ik alle scart aansluitingen al bij gebruikt, behalve VR. Maar ook dat werkte niet :(
Ten einde raad vraag ik jullie om eenvoudig uit te leggen wat ik moet doen.

Kijk voor aansluitingen:
JVC DR-M1SLE
JVC RX-ES9SL

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58
Voor 5.1-geluid uit je xbox heb je het Advanced Scart Pack nodig, daar zit een optische uitgang op.
Heeft absoluut niks met je videorecorder te maken. :/

[edit]
Wil eigenlijk de link van de xbox-site wel eens zien waar dat te lezen valt!?

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 31-01-2005 16:02 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ALs je 5.1 geluid wil, moet je je Xbox met een digitale kabel aansluiten, dat staat gewoon heel duidelijk in de beschrijvingen volgens mij.

Je moet op je versterker dus een digtiale ingang hebben, en daar sluit je hem op aan, gewoon een kwestie van handleidingen lezen en niet zo moeilijk denken

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.