Hmm, geen vermelding bij "Grootste stijgers" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik ben sinds twee weekjes ook lid van DPC. Vol verwachting lees ik elke dag de statistieken, maar enigszins tot mijn verbazing heb ik nog nooit bij de "grootste" stijgers" gestaan.

In mijn eerste week had ik gemiddeld zo'n 300 blocks per dag. Maar nu ik sinds donderdag een computerzaaltje op de universiteit geassimileerd heb ik toch wat meer;

726 op de 4e
622 op de 5e

Ik ben volgens mijn laatste statistieken weer eens flink gestegen, nu 4021 plaatsen.
De onderste in de lijst "grootste stijgers" steeg met 1000 plaatsen, waarom sta ik er dan niet bij?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 15:25 schreef GoldieLox het volgende:
Ik ben sinds twee weekjes ook lid van DPC. Vol verwachting lees ik elke dag de statistieken, maar enigszins tot mijn verbazing heb ik nog nooit bij de "grootste" stijgers" gestaan.

In mijn eerste week had ik gemiddeld zo'n 300 blocks per dag. Maar nu ik sinds donderdag een computerzaaltje op de universiteit geassimileerd heb ik toch wat meer;

726 op de 4e
622 op de 5e

Ik ben volgens mijn laatste statistieken weer eens flink gestegen, nu 4021 plaatsen.
De onderste in de lijst "grootste stijgers" steeg met 1000 plaatsen, waarom sta ik er dan niet bij?
Dit gaat om de plaatsen BINNEN DPC... en niet van het totaal (273.000 mensen ofsow)

Hmmz bestaat er eigenlijk niet een FAQ voor dit soort dingen? is misschien wel handig.. voor op www.dutchpowercows.org maybe?
Wie bied.. ;)

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Lijstje stijgers geldt alleen binnen het team van DPC.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ok, dat is natuurlijk wel logisch. Maar dan blijft mijn vraag. Ik ben DPC lid en ben meer dan 4000 plaatsen gestegen en krijg geen vermelding. Moet je misschien uberhaupt op een hogere positie staan voordat je een "hoogste stijger" kan worden?

https://www.strava.com/athletes/10490675

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een voorbeeldje dan,

Op dag 1 flush je 500 blokjes, en sta je op nummer 600 van DPC (daily stats, niet overall)
Op dag 2 flush je 600 blokjes, en sta je op nummer 500 van DPC.
Dan ben je dus 100 plekjes gestegen, ook al steeg je misschien in de Dnet overall stats wel 4000 plaatsen.

Om bij de grootste stijgers te komen moet je bv op dag 1 2 blokjes flushen zodat je op plek 1500 staat, en op dag 2 1 miljoen flushen zodat je op nummer 1 staat: 1499 plaatsen gestegen!!!

Intentionally left blank

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tip, flush alles via een proxy (Dsmarty of zo). Dan heb je de ene dag niets en de andere dag een flush van een week. Dan ben ze zo een grote stijger.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 06 januari 2001 15:49 schreef ecteinascidin het volgende:
Tip, flush alles via een proxy (Dsmarty of zo). Dan heb je de ene dag niets en de andere dag een flush van een week. Dan ben ze zo een grote stijger.
Dat werkt niet; als je de dag ervoor geen blokjes hebt geflushed heb je geen score, en dus kan je dan niet stijgen...

Intentionally left blank

Verwijderd

http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313
Hier zie je je plek binnen DPC..

enneh..
En van 273000 naar 265000 is niet zo heel moeilijk hoor..

Stel.. overall stijg je 4000 plaatsen dan hoef je BINNEN DPC nog geen enkele plek te stijgen..

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 15:49 schreef ecteinascidin het volgende:
TIP:

-doe één blokje
-stop
-rename je buff-out.rc5 1blokje.rc5
-ga sparen (niet al te lang denk aan houdbaarheid blokjes..)
-stop
-rename buff-out.rc5 veelMEGAflush.rc5
-rename 1blokje.rc5 buff-out.rc5
-flush dat 1e blokje
-stop
-rename veelMEGAflush.rc5 buff-out.rc5 (maar let op dat je die NIET flusht!!!)
-w8 een dag
-flush alles wat je hebt

Nu is het verschil OPTIMAAL
En maak je meer kans om in hoogste stijgers te komen..:D

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:27
Je kunt er ook gewoon een wedstrijdje van maken elke dag meer te flushen dan de vorige dag >:)

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

nouw als je elke dag eens een macht pakt ?
en als het niet lukt je 10x voor elk blokje wat
je tekort komt met je hoofd tegen de muur aan stoot...

* weird0 denkt dat je dan heel gauw een gat geboort heb [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Weer de dagelijkse, nu ja, bijna dagelijkse update van blue-eyes:

Proxy stand: 420.000 na 15 dagen sparen

flushdatum: rond 30 januari, hoop dan rond de miljoen te hebben (25 k - 30 k p/dag)

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

Pagina: 1