Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo,

Vroeger toen ik nog een nokia bezat maakte ik gebruik van een programmatje wat eigenlijk diende als voicemail. Die gene die je belde sprak dus rechtstreeks een soort van wav in op je gsm. Handig was dat je altijd een backup had maar zeker ook nooit met de voicemail service van de provider hoefde te bellen.

Ik heb op pocketgear en handogo gezocht maar kon niets vinden. Misschien dat jullie tips weten voor op een pocketpc windows mobile 2003 .

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Dan ben ik wel benieuwd wat voor een programma dat was op een nokia ? Want ik ben wel een tijdje op zoek geweest naar zo'n programma.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ben benieuwd wat voor programma het was.

[ Voor 5% gewijzigd door Radical1980 op 31-01-2005 20:21 ]

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Answermachine heet dat programma heb het nooit getest maar schijnt toch echt te werken...

Verwijderd

Inderdaad answermachine en volgens mij was er nog een programma. Smartanswer ofzo.
Enige probleem was dat mijn 3650 er niet mee compatibel was. Volgens mij gold dat voor meerdere symbian telefoons. Dat was wel jammer want het scheelt je natuurlijk wel geld als je geen Telfort hebt :)