Toon posts:

17/19" TFT => welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een TFT scherm, lees geregeld reviews & diverse fora, maar de uitspraken zijn zoveel tegenstrijdig dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie.

Reden: m'n vertezicht verslechtert met de minuut :( en aangezien een TFT scherm een verbetering is voor je ogen ..

Gebruik: regelmatig een game (NFSU2, HL2,...) maar niet echt hardcore ofzo :) als ik las van die ghosting vind ik dat dan wel een serieus minpunt :(

Prijs: tussen de 250-400 euro

Wat heb ik al gezien:

* Dell E193FP 19" mainstream LCD Flat Panel Monitor.

Link naar 19" Dell schermen

verder is de markt zo uitgebreidt & ik heb er maar weinig verstand van, daarom dat ik het hier vraag.
Alvast bedankt.

Ps: Het scherm hoeft niet voor nu direct te zijn aangezien ik er nog voor werk, maar binnen 3 maanden wil ik hem zeker besteld hebben. thx!

Verwijderd

als je een discussie op wilt zetten over 17" of 19" tft schermen dan is dat niet echt de bedoeling want hier zijn al vele topics en reviews over te vinden.

als je alleen een advies wil over een monitor dan ben je hier ook niet juist, want je hoort te weten dat een tweaker zelf een keuze maakt n.a.v bepaalde reviews en topics

Verwijderd

Topicstarter
het is absoluut niet de bedoeling een discussie op te starten.

Ik heb al talrijke reviews gelezen maar als leek is het al niet makkelijk (je kan moeilijk van alle technology alles afweten) + in elk forum / review wordt er onderling gevochten tegen elkaar waardoor er quasi NOOIT 1 besluit uitkomt van : jep dat is een goed scherm dat je moet kopen.

daarom dat ik het hier post, ik vraag advies, lijkt me normaal in een forum denk ik?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:04:
in elk forum / review wordt er onderling gevochten tegen elkaar waardoor er quasi NOOIT 1 besluit uitkomt van : jep dat is een goed scherm dat je moet kopen.

daarom dat ik het hier post, ik vraag advies, lijkt me normaal in een forum denk ik?
En waarom zou dat hier anders zijn? :P

Mijn advies, loop eens een computerwinkel binnen en bekijk de modellen (lijkt wel audio ;) )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er _is_ geen 'beste' monitor, dat blijf tene kwestie van smaak. Via de reviews kan je een kleine selectie maken die je dan inderdaad in het echt bekijkt, alleen dan kan je goed bepalen welke monitor de beste keuze voor jou is :)

Dit topic is gesloten.