Ik heb op een Windows 2000 Server de standaard IIS geinstalleerd, maar kan geen asp pagina's ermee openen. Op het moment dat ik op die server localhost/test.htm probeer werkt alles en laat hij keurig test.htm zien zaols deze gemaakt was. probeer ik localhost/test.asp te openen krijg ik een 500 error:
Nu heb ik gespeeld met de permissies zowel in de Inernet Services Manager als op de wwwroot directory in de hoop dat dit het probleem was, maar dit had geen enkel effect. Aangezien de normale htm pagina wel geopend kan worden lijkt dit me ook geen kwestie van leesrechten.
Dus aangenomen dat ik IIS met alle standaardinstellingen geinstalleerd heb op een reeds langer geinstalleerde windows 2000 server machine wat zou het probleem nog kunnen zijn?
Ik heb al hier op GoT een aantal zoekschermen bekeken en 1 vergelijkbaar topic gevonden van een jaar of 3 oud, maar daar werden geen tips gegeven en het probleem werd ook niet opgelost. Hopelijk gaat dat nu anders. Google heeft al helemaal niet kunnen helpen
Als ik te weinig informatie heb gegeven kan ik nog wel meer laten zien!
The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: Open the localhost home page, and then look for links to the information you want. Click the Refresh button, or try again later. Click Search to look for information on the Internet. You can also see a list of related sites. HTTP 500 - Internal server error Internet Explorer
Nu heb ik gespeeld met de permissies zowel in de Inernet Services Manager als op de wwwroot directory in de hoop dat dit het probleem was, maar dit had geen enkel effect. Aangezien de normale htm pagina wel geopend kan worden lijkt dit me ook geen kwestie van leesrechten.
Dus aangenomen dat ik IIS met alle standaardinstellingen geinstalleerd heb op een reeds langer geinstalleerde windows 2000 server machine wat zou het probleem nog kunnen zijn?
Ik heb al hier op GoT een aantal zoekschermen bekeken en 1 vergelijkbaar topic gevonden van een jaar of 3 oud, maar daar werden geen tips gegeven en het probleem werd ook niet opgelost. Hopelijk gaat dat nu anders. Google heeft al helemaal niet kunnen helpen
Als ik te weinig informatie heb gegeven kan ik nog wel meer laten zien!