Toon posts:

vreemde msn messenger hack

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de topics hier afgestruind en vond wel wat over een hack maar de oplossingen zoals het wachtwoord en de geheime vraag veranderen werken niet. Er blijft, desondanks gewijzigd wachtwoord en vraag, iemand zich als mij voor doen en nu denken mijn contacten dat ik gek of high ben. Zijn er nog andere manieren om continu maar achter mijn gewijzigde password te komen?

Nog een vraag: Kan ik een ik bijv. op mn vriendin dr account inloggen en dan wachten tot 'ik' online ben en het ip-adres van de rat }) achterhalen. Het liefst de adresgegevens?

Wil iemand mij helpen?

Ik gebruik de msn 7 beta op win xp sp2 met nav 2005.......

Alvast hartelijk bedankt

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat is het probleem, wat heb je geprobeerd om het op te lossen

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:33

n00bs

Het is weer Zomer!

Dit topic is snel dicht ;)
Anyway neem contact op met Microsoft je zal NEVER EVER adres gegevens krijgen...

Verwijderd

Het meest logische lijkt mij dan dat die persoon een keylogger ofzo installed heeft op je pc, waardoor passwoorden ed veranderen dus geen enkel nut heeft.

Doe eens een grondige virusscan + spyware scan :)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei er chat iemand met mijn msn account, hij doet zich als mij voor. Dat is het probleem
en ik heb mijn wachtwoord toen gewijzigd en de geheime vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Ja een keylogger ik zal ook cker scannen maar mijn 2e vraag was kan ik er achter komen wie het doet? Via een ipadres, misschien met netstat?

Verwijderd

Kijk eens hier: GoTWiki

Verwijderd

offtopic:
Je kan trouwens gewoon je reply editen, staat wat netter dan 3 reply's na elkaar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
neej bedankt Camiel23, maar das mijn probleem niet in GotWiki kon ik niks vinden.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:50

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Zet een firewall op je pc zodat je alle keyloggers kan blocken. Denk dat dat de beste oplossing is en gebruik trouwens gewoon msn 6.2. De 7.0 versie heeft niet voor niks "BETA" achter het versie nummer staan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal de msn 6.2 installeren maar een firewall heb ik al in de vorm van nav 2005 deze heeft een internet worm protection firewall.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb je je standaard windows firewall aanstaan? SP2 geinstalleerd?, password op je account? SP2 zal je altijd een waarschuwing geven wanneer een "onbekend" programma informatie wilt versturen naar het internet. Kijk ook in je taskmananger of je onbekende processen ziet lopen.

Het ip adres is niet te achterhalen via msn messenger, die service is namelijk behoorlijk ingedekt tegen dat soort hacks. MSN zal je het ip adres ook niet verlenen, onder geen enkel voorwendsel, je bent in principe verantwoordelijk voor je eigen veiligheid.

Alvorens je password te veranderen raad ik je aan je pc te deepscannen op alle vormen van spyware, je kan ook handmatig even kijken in je SYS32 mapjes.

Misschien is er op google wat over het probleem bekend.

Succes :Y)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 13:23

E-Vix

Nu met sneeuw!

Met hoeveel mensen heeft jouw alter ego al gechat? Als het er maar ééntje is, dan kan je er donder op zeggen dat het een geintje van die persoon zelf is. Er is namelijk een programma, en ik geloof ook een pluging voor MSN plus waarmee hij berichten kan sturen waarmee het net lijkt of die berichten van jou komen, maar dat is niet zo. Als je dan in jouw logs kijkt dan zie je namelijk dat hij dat bericht heeft gestuurd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
LoeiOrdinair schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:09:
Zet een firewall op je pc zodat je alle keyloggers kan blocken. Denk dat dat de beste oplossing is
Ik denk van niet. Je kunt beter het probleem aanpakken dan de symptomen bestrijden.

Maar inderdaad, een firewall helpt allicht iets.

Lijkt me slimmer als de topicstarter er probeert achter te komen hoe iemand dit voor elkaar krijgt, z'n PC eens goed scant op virussen, spyware e.d., en een goed wachtwoord kiest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels al 3 keer mijn password gewijzigd, mijn pc is goed beveiligd, ik heb mijn geheime vraag al veranderd. Ook heb heeft mijn 'alter ego' met meerdere contacten gechat en ook mijn naam veranderd. 'strakke boxershort zoekt spannend zomerjurkje' is grappig, behalve als je een vriendin heb. Meerdere contacten dachten dat ik een klap op mijn hoofd had gehad of gewoon heel high was, omdat ik (alter ego) opeens zulke rare vragen stelde. Heel, heel mischien een stomme vraag maar toen ik met firefox naar de hotmail-site ging kon het certificaat niet nagetokken worden, kan ik de site dan nog vertrouwen? Misschien aan een goede vriend vragen of hij mijn msn-account wachtwoord voor me wil wijzigen?

Bedankt voor al jullie reacties....

(en een virusscan met bijgewerkte definities heb ik al gedaan niks gevonden helemaal niks
NAV 2005)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 14:50 ]

Pagina: 1