Ik zit met een systeem dat weliswaar XP boot maar dan meteen een BSOD geeft. BSOD guide gedaan, niks gevonden, en aangezien de HD van het betreffende systeem toch al vreemd deed de laatste tijd (wordt soms niet herkend, PC afsluiten duurt minutenang of helemaal niet), maar besloten te proberen XP er opnieuw op te zetten om te kijken of er dan iig weer normaal XP gedraaid kan worden.
Nou wordt die schijf in XP setup dus niet gevonden. Ik dacht eerst dat ie dan vast in 1+0 RAID zou draaien en ik een driver moest laden, maar een check in de BIOS gaf aan dat de IDE-poort in IDE-modus draaide. Detectietijd nog wat lager gezet, nada.
Hoe kan een schijf nu tegelijkertijd wel een OS booten (in safe mode) maar bij de setup niet gevonden worden? Kan ik met zo'n verhaal naar de dealer en een nieuwe vragen?
(ik heb het over een WD1600 160GB op een Asus P5DG1)
Nou wordt die schijf in XP setup dus niet gevonden. Ik dacht eerst dat ie dan vast in 1+0 RAID zou draaien en ik een driver moest laden, maar een check in de BIOS gaf aan dat de IDE-poort in IDE-modus draaide. Detectietijd nog wat lager gezet, nada.
Hoe kan een schijf nu tegelijkertijd wel een OS booten (in safe mode) maar bij de setup niet gevonden worden? Kan ik met zo'n verhaal naar de dealer en een nieuwe vragen?
(ik heb het over een WD1600 160GB op een Asus P5DG1)