Hallo, ik heb sinds kort iets vervelends. Het is begonnen toen mijn pc zomaar ineens ging rebooten. Nooit last van gehad, maar opeens viel hij uit en bleef toen erg lang op het Pentium 4 logootje staan. Ik dacht eerst dat ie niet meer verder ging, maar na een hele tijd wachten, begon hij toch met het starten van Windows.
Maar hierna is het probleem gebleven, hij valt soms zomaar op een willekeurig moment uit en doet vreselijk lang over het starten van Windows. Hij blijft eerst hangen op het P4 logo en na een paar minuten hoor ik de harde schijf opstarten en begint Windows te laden (duurt allemaal ook langer dan normaal). Ook als ik de pc zelf opstart, gaat het zo.
Ik heb geen idee waarom of wanneer hij uitvalt, het kan elk moment gebeuren lijkt het wel. Het gebeurde zojuist nog terwijl ik in DirectorMX bezig was, erg vervelend.
Ik heb even in het systeembeheer logboek gekeken en daar staat deze fout:
Heeft iemand een idee hoe dit gekomen is en wat ik moet doen? Is het iets met de voeding of wordt de videokaart te warm? Of is het iets met mn bios? Ik heb iig niets gewijzigd, het is zomaar opeens gekomen.
Ik heb een P4 met XP, 2x512Ram, Ati Radeon 9800 SL 128 mb video, SBLive! en Audiophile 2496 sound, 1x 80 gig en 1x 160 gig HDD..
Alvast bedankt voor de hulp!
Maar hierna is het probleem gebleven, hij valt soms zomaar op een willekeurig moment uit en doet vreselijk lang over het starten van Windows. Hij blijft eerst hangen op het P4 logo en na een paar minuten hoor ik de harde schijf opstarten en begint Windows te laden (duurt allemaal ook langer dan normaal). Ook als ik de pc zelf opstart, gaat het zo.
Ik heb geen idee waarom of wanneer hij uitvalt, het kan elk moment gebeuren lijkt het wel. Het gebeurde zojuist nog terwijl ik in DirectorMX bezig was, erg vervelend.
Ik heb even in het systeembeheer logboek gekeken en daar staat deze fout:
Maar bij die microsoft link is geen informatie beschikbaar.Bron: system error, categorie (102), gebeurtenis-id 1003.
Foutcode; 10000050, parameter1: ffffff8e, parameter2: 00000000, parameter3: f6bb58ed, parameter4: 00000000.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Heeft iemand een idee hoe dit gekomen is en wat ik moet doen? Is het iets met de voeding of wordt de videokaart te warm? Of is het iets met mn bios? Ik heb iig niets gewijzigd, het is zomaar opeens gekomen.
Ik heb een P4 met XP, 2x512Ram, Ati Radeon 9800 SL 128 mb video, SBLive! en Audiophile 2496 sound, 1x 80 gig en 1x 160 gig HDD..
Alvast bedankt voor de hulp!