Hallo..
binnen ons bedrijf hebben we Office 2000 op alle clients. Sinds vorige week hebben enkele clients Visio 2003 standaard met SP1. Dit levert een behoorlijk probleem namelijk als je nu in Word naar extra - opties - tabblad spelling en grammatica gaat krijg ik een foutmelding:
Winword.exe heeft fouten gegenereerd en wordt afgesloten.... etc. klik en weg is je document.
-heb al gezocht op inet naar soortgelijke problemen tussen office 2000 en visio 2003 en niets te vinden.
-Installatie van Visio 2003 niet naar de standaard Office 2000 directory (c:\program files\office) maar in een aparte directory.
Maar heb nog steeds het idee dat onderdelen sharen.
-een upgrade naar office 2003 is uitgesloten.
Wat ik nog niet gedaan heb.. (ik weet niet of het helpt) het bestand waarmee die de spelling checked uit office 2000 map vervangen door degene die in het begin word geinstalleerd.
Hopelijk is er iemand die weet wat hier aan te doen is
kwordt aardig gek van de uninstalls en installs
Winword.exe heeft fouten gegenereerd en wordt afgesloten.... etc. klik en weg is je document.
-heb al gezocht op inet naar soortgelijke problemen tussen office 2000 en visio 2003 en niets te vinden.
-Installatie van Visio 2003 niet naar de standaard Office 2000 directory (c:\program files\office) maar in een aparte directory.
Maar heb nog steeds het idee dat onderdelen sharen.
-een upgrade naar office 2003 is uitgesloten.
Wat ik nog niet gedaan heb.. (ik weet niet of het helpt) het bestand waarmee die de spelling checked uit office 2000 map vervangen door degene die in het begin word geinstalleerd.
Hopelijk is er iemand die weet wat hier aan te doen is