Toon posts:

Office 2000 en Visio 2003 Conflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.. :) binnen ons bedrijf hebben we Office 2000 op alle clients. Sinds vorige week hebben enkele clients Visio 2003 standaard met SP1. Dit levert een behoorlijk probleem namelijk als je nu in Word naar extra - opties - tabblad spelling en grammatica gaat krijg ik een foutmelding:
Winword.exe heeft fouten gegenereerd en wordt afgesloten.... etc. klik en weg is je document.

-heb al gezocht op inet naar soortgelijke problemen tussen office 2000 en visio 2003 en niets te vinden.
-Installatie van Visio 2003 niet naar de standaard Office 2000 directory (c:\program files\office) maar in een aparte directory.
Maar heb nog steeds het idee dat onderdelen sharen.
-een upgrade naar office 2003 is uitgesloten.
Wat ik nog niet gedaan heb.. (ik weet niet of het helpt) het bestand waarmee die de spelling checked uit office 2000 map vervangen door degene die in het begin word geinstalleerd. :/

Hopelijk is er iemand die weet wat hier aan te doen is ;) kwordt aardig gek van de uninstalls en installs :P

Verwijderd

Topicstarter
En neej! andere clients met dezelfde systemen en images die ook office 2000 hebben maar waarbij later geen visio 2003 erop is gezet hebben geen last van de foutmelding.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand dit probleem gehad..? :?
of heeft niemand zin om te antwoorden ? 8)7

- Visio 2003 en Prject 2003 draaien gewoon perfect. alleen Word spellings controle is compleet kapot. Ga nog maar een keer alle mogelijke installatie volgordes proberen. :/

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 11:35 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nee, mensen vonden het niet netjes dat je die eerste "kick" schiijnbaar ongeduldig fors binnen de 24 uur deed ;)

Ik zou beginnen met http://gathering.tweakers...TERS%5D=XF10---A#hitstart

[rml][ Word 2000 / Outlook 2003] Spellingscontrole == crash[/rml] dus :Y)

Je zou een beetje kunnen "spelen" met een .local file om te zien of je zo de twee msgrnl32.dll naast elkaar kan draaien voor Visio2k3 en Office2k.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:37:
Nee, mensen vonden het niet netjes dat je die eerste "kick" schiijnbaar ongeduldig fors binnen de 24 uur deed ;)

Ik zou beginnen met http://gathering.tweakers...TERS%5D=XF10---A#hitstart

[rml][ Word 2000 / Outlook 2003] Spellingscontrole == crash[/rml] dus :Y)

Je zou een beetje kunnen "spelen" met een .local file om te zien of je zo de twee msgrnl32.dll naast elkaar kan draaien voor Visio2k3 en Office2k.
srry kwist niet dat dat zo werd genoemd..
maar ik dacht dat er wel mensen waren die dit zouden weten.
ik ga even het topic lezen, ik hou het op de hoogte of het werkt.

thanks

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Word doet veel in de normal.dot, probeer deze eens te renamen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ben er al uit:

Visio 2003 (en Project 2003, en denk ik elk ander onderdeel van 2003 office) vervangt de volgende file: msgrnl32.dll voor een nieuwere versie. Hierdoor heeft word een foutmelding.
Dus voordat je Visio erop zet de oude file backuppen en na de installatie weer terug zetten op dezelfde locatie:
c:\program files\common files\microsoft shared\proof\1043
Daarna draait alles perfect naast elkaar.

(dit staat ook in een ander topic vermeld, linkje staat in dit topic paar posts hoger)

opgelost dus kan slotje op.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:28:
Visio 2003 (en Project 2003, en denk ik elk ander onderdeel van 2003 office) vervangt de volgende file: msgrnl32.dll voor een nieuwere versie.
Ja dat zei ik toch al O-)
Thanks for the update :)
opgelost dus kan slotje op.
Nope, zakt wel weg nu het is opgelost. Ik krijg RSI van slotjes zetten :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1