Toon posts:

Luidsprekerinstellingen vast zetten in Vietcong (5.1,7,1)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als ik vietcong ga spelen dan open ik gelijk mijn Creative luisprekerinstellingen en mijn EAX Advanced HD schermpje dat ik niet vergeet terug te schakelen na het spelen. Het punt is namelijk dat ik een 7.1 set heb als ik vietcong aan het spelen ben staat het geheel dus op 5.1 (op zich niet zo erg) Als ik nu uit de game ga staat alles op 2.1!!! aangezien ik dan 5 speakers minder geluid erna heb vind ik dit nogal storend aangezien ik dan weer de speakers op 7.1 moet zetten en dan ook weer de CMSS 3D op stereosurround moet zetten (bijv mp3 met winamp via 7.1 om alle speakers te gebruiken)
Het liefst heb ik dat het bij het spel vietcong ook gewoon op 7.1 blijft staan aangezien ik dan virtueel gewoon iets meer geluidvulling heb.
Wie weet hoe ik die instellingen gewoon vast kan zetten of vietcong kan laten zorgen dat hij overal afblijft!

Verwijderd

Omdat je toch expliciet een oplosscing zoekt voor het spel Vietcong: >>Spielerij - Problemen & Vragen

Neem nog wel even hun faq door: Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en pas uiteraard je post aan, aan de regels aldaar. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 12:59 ]