Toon posts:

Telescreen Video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik dan een manier gevonden om oude 8mm filmpjes en dia´s om te zetten naar DVD : Telescreen Video. Ik heb gezien dat je hem bij Conrad kunt bestellen, maar vraag me af of je hem niet ergens bij een "normale winkel" kunt kopen? Iemand een idee waar je zoiets nog meer kunt kopen?

Alvast bedankt.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 17:25

megaleo

Special member

Hoezo is Conrad geen normale winkel??
Daar kun je het toch ook prima bestellen. Het is een goede gerenormeerde winkel, dus waarom niet? :?

Verwijderd

Topicstarter
Conrad is een prima winkel, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ik even naar toe kan rijden, uitleg kan vragen en dan eventueel over kan gaan tot aankopen.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 17:25

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:29:
Conrad is een prima winkel, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ik even naar toe kan rijden, uitleg kan vragen en dan eventueel over kan gaan tot aankopen.
Dat kan bij Conrad ook.
Is misschien wat te ver weg voor je maar het kan. ;)

Misschien kun je bij wat lokale foto/video winkels langsgaan of ze die apparatuur ook hebben?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Loop eens bij de gemiddelde foto- en videozaak binnen (Combi ofzo); die kunnen het je haarfijn uitleggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)