Toon posts:

Groot Quicknet (slownet) probleem helaas :(

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ruim drie weken geleden het xxl adsl van aangevraagd van quicknet (slownet)
Telefonisch werd me verteld dat het ten hoogste 4 weken zou duren eer het account actief zou zijn.
Welnu drama is begonnen,steeds was te zien op de status van de aanvraag op hun servicesite dat er niet veel progressie was.
Afgelopen donderdag daarna vrijdag telefonisch contact gehad,ja er was een probleem zeiden ze,men kon men verder niets mededelen.
Op mijn vraag hoelang het nog kon gaan duren was het antwoord,kunnen we niets over melden.
Mijn vraag weer,''mischien wel weken of maanden""
Hun antwoord kort en duidelijk""zou best kunnen""hebben we met meerdere aanvragen met het zelfde probleem zei men daar""
Dus als mensen het idee hebben bij Quicknet goed te zitten gaat dat alleen maar op zolang er niets misgaat bij hun.
Heb je een probleem dan kan je wachten tot sint juttemes waarschijnlijk want een normaal antwoord kan je er blijkbaar niet verwachten.
Intussen wel mijn oude abbo opgezegd bij athome wat inhoud dat ik een tijd verstoken ben van een aansluiting door hun loze beloften.

Joskess

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:35

lier

MikroTik nerd

Joskess,

Ik weet niet of je ons alleen wilde informeren, maar hierbij mijn advies:

1) Ga niet akkoord voordat je het (naar tevredenheid) geinformeerd bent over het probleem
2) Indien niet tevreden, laat dan de aanvraag schieten (of het contract ontbinden) en stap over naar een andere provider.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Ik heb quicknet (multikabel) als kabel provider en bij mij hielp het echt wel om even een briefje (dus geen email) te schrijven en daar aan te geven snel naar een andere provider over te stappen. Dan nemen ze je namelijk wel serieus.
En trouwens als je quicknet slownet noemt waarom neem je het dan?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:04

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

WIl je dat slownet es ff uit je topic halen. beetje triest dit. ik zit sinds december bij quicknet (xxl)
en t draait hier als een trein. ook overgang van eene provider naar quicknet ging zonder problemen en binnen 2 weken. het feit dat het voor jou niet gaat, zegt nix over de rest van quicknet.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:28
Archie_T schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:59:
Ik heb quicknet (multikabel) als kabel provider en bij mij hielp het echt wel om even een briefje (dus geen email) te schrijven en daar aan te geven snel naar een andere provider over te stappen. Dan nemen ze je namelijk wel serieus.
En trouwens als je quicknet slownet noemt waarom neem je het dan?
Dreigen dat je naar een andere kabel provider gaat heeft geen zin. Vraag me af hoe je dat gaat doen aangezien je nog steeds niet van kabelprovider kan wisselen/kiezen. Denk dus niet dat dat een doorslag heeft gegeven om jou wel serieus te nemen.

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb vernomen dat bbned het een beetje te druk heeft op dit moment dus daar zal het probleem vandaan komen. Dat is ook de rede dat qn geen datum kan geven waneer het in orde is.

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik heb ook Quicknet aangevraagd. En normaal gesproken zou er een migratie plaats vinden tussen mijn huidige provider Cistron/Xs4all naar Quicknet XXL. Maar door een domme fout van XS4all is mijn lijn dus gewoon afgesloten, en na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat dit proces niet meer omkeerbaar was. Dus nu moet ik 5 weken wachten totdat ik mijn Quicknet heb.

Maar vanwege de goeie positive reacties uit het quicknet topic heb ik besloten het XXL abbo te te nemen. Ik heb verder geen rede om Quicknet kut te vinden, hij lijkt mij juist goed. Alleen jammer van die XS4all, dat ik nu 5 weken moet wachten totdat ik mijn 8 mbit krijg :(

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 11:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Hooli-gan schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:43:
[...]
Dreigen dat je naar een andere kabel provider gaat heeft geen zin. Vraag me af hoe je dat gaat doen aangezien je nog steeds niet van kabelprovider kan wisselen/kiezen. Denk dus niet dat dat een doorslag heeft gegeven om jou wel serieus te nemen.
Waar lees jij dat hij naar een andere kabel provider wil :? Hij schrijft gewoon andere provider en dan komt ADSL in één keer ook in beeld.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Tja, individuele problemen kunnen voorkomen. Heel vervelend, maar elke provider heeft er wel eens last van. Kwestie van pech.

Zo'n lawine van flames is ook niet nodig dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.