netwerk zonder aanmelden bij windows xp mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Besten,

De search hielp me er niet uit, dus vandaar een nieuw topicje. Ben nogal onnozel met netwerken, dus wellicht dat de meer wijzeren mij kunnen helpen. Ik heb een draadloos netwerkje met een notebook en een vaste pc. Nu zou ik graag willen dat je je niet meer hoeft aan te melden bij opstarten van windows , maar is dat uberhaupt mogelijk onder windows xp prof? Daar draaien beide systemen nl. op.

Dnank alvast.

Bert

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit kan met Tweak XP

Hier kan je werken met een auto-logon :)
Het enige wat je moet doen, is je naam + wachtwoord invoeren, en dan ff rebooten :)
_Brake_ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:09:
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de default share, dus c$ etc.

Daarvoor hoeft je laptop/pc alleen opgestart te zijn, dus dat hij vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze hoef je dan niet in te vullen, om het inlogscherm laten staan om bij die shares te komen is genoeg :)
Dat is voor het delen van bepaalde bestanden :)
De TS wil automatisch inloggen in Windows, zodat hij niet hoeft te wachten op dat inlogschermpje.

[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 31-01-2005 11:14 ]

Wauw, een sig!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de default share, dus c$ etc.

Daarvoor hoeft je laptop/pc alleen opgestart te zijn, dus dat hij vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze hoef je dan niet in te vullen, om het inlogscherm laten staan om bij die shares te komen is genoeg :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
outerspace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:02:
Dit kan met Tweak XP

Hier kan je werken met een auto-logon :)
Het enige wat je moet doen, is je naam + wachtwoord invoeren, en dan ff rebooten :)

[...]

Dat is voor het delen van bepaalde bestanden :)
De TS wil automatisch inloggen in Windows, zodat hij niet hoeft te wachten op dat inlogschermpje.
Rick, daar heeft outerspace gelijk in. Ik heb tweakxp ffkes opgehaald en het werkt idd. Ben benieuwd of de instelling ook blijft staan als ik tweakxp er weer af gooi (zal wel alleen een reg.aanpassing zijn dus ik verwacht het wel)... Ik laat dat nog weten.

edit: tweak blijft intakt na een uninstall van tweakxp.

[ Voor 4% gewijzigd door BertvanErnie op 01-02-2005 15:15 ]