Ik kan geen Audio CD maken van Mp3tjes met een bitrate van 320. Ook als ik ze afspeel in Easy CD Creator 5 hoor je al allerlei hikjes en rare vervormingen. In Winamp (5) is er geen enkel probleem, ze klinken gewoon goed. De gebrande Audio CD klinkt ook voor geen meter (zowel in een gewone CD speler als in de CD drive van mijn computer) maar ik heb nu een mooie onderzetter. Alle andere (lagere) bitrates speelt/brandt hij probleemloos.
Eerst heb ik voor ik ging branden van de Mp3's een .wav gemaakt om het probleem te omzeilen, maar ik vind dit een beetje onzinnig; hij moet het gewoon doen.
Om te rippen gebruik ik Audiograbber met Lame (de nieuwste) als encoder. Heb Easy CD Creator geupdate.
Eigenlijk heb ik de oplossing al gevonden (ik brand nu met Nero 6.6,
) en Nero werkt probleemloos maar wil toch nog weten:
Hoe zit dat met Easy CD Creator 5? Is er een maximale bitrate die dat programma aan kan? Heb me suf gegoogleld, in het forum gezocht, me laten registreren bij Roxio (niks op de site te vinden) en van hun databases wordt je ook niet echt wijzer.
Kan iemand mij dit uitleggen? Zoals ik al zei: ik brand nu met Nero maar ik wil dit gewoon weten en ik baal eigenlijk dat ik het niet zelf heb kunnen vinden...
Alvast bedankt
Eerst heb ik voor ik ging branden van de Mp3's een .wav gemaakt om het probleem te omzeilen, maar ik vind dit een beetje onzinnig; hij moet het gewoon doen.
Om te rippen gebruik ik Audiograbber met Lame (de nieuwste) als encoder. Heb Easy CD Creator geupdate.
Eigenlijk heb ik de oplossing al gevonden (ik brand nu met Nero 6.6,
Hoe zit dat met Easy CD Creator 5? Is er een maximale bitrate die dat programma aan kan? Heb me suf gegoogleld, in het forum gezocht, me laten registreren bij Roxio (niks op de site te vinden) en van hun databases wordt je ook niet echt wijzer.
Kan iemand mij dit uitleggen? Zoals ik al zei: ik brand nu met Nero maar ik wil dit gewoon weten en ik baal eigenlijk dat ik het niet zelf heb kunnen vinden...
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 15:28 ]