Ik heb dit mobo sinds zaterdag ook. Icm met WC.
Nu heb ik gister alles aangesloten, maar bij het aanzetten blijft beeld op de monitor uit.
Ik heb 2 videokaarten geprobeerd. (1x Geforce 6800LE @ stock en een Geforce2MX)
Echter bij allebei blijft het beeld gewoon zwart.
Moederbord geeft geen biepjes, nada noppes niks.
Ik kan dus ook niet zeggen wat nu wel doet en wat niet. Het enige wat ik kan zeggen is dat de ventilatoren draaien en me wc het doet.
Specs:
AMD 64 3000+
Asus A8V rev 2.0
2x 512 MB pc 3200 GEiL Value Select
Geforce 6800LE (XFX)
Thermaltake wc
Maxtor 160GB HDD (8mb cache)
Aeropower 450watt PSU
Monitoren: 2x 19" Samsung (waarvan 1 nog aan te sluiten)
Door het uitblijven van beep-errors kan ik dus niks verder zeggen, dan dat het beeld zwart blijft.
Wat ik nog meer heb opgemerkt: Ik had mijn voeding aangesloten etc, cpu, geheugen en vid kaart, en mijn wc-set. Nu starte het systeem op, alleen kreeg ik geen beeld.
Haal ik nu mijn wc-set van van de voeding af (van het mobo dus, via de 3-pins aansl) dan start mijn systeem ineens niet meer op. Het ledje op het mobo brand wel, maar zodra ik de power-switch in druk, dan draait de fan van de cpu ff kort en het systeem valt dan helemaal stil. Een druk op de power-switch helpt dan ook niet meer want er gebeurt dan helemaal niets meer.
Eerst moet ik de voeding los koppelen en weer aansluiten.
Sluit in nu de wc-set weer aan, dan doet ie het wel weer...
Na MSI NEO2, vind ik dit mobo ook nog geen succes.... help mijn mening te veranderen. (Altijd goede ervaringen gehad met Asus)
Nu heb ik gister alles aangesloten, maar bij het aanzetten blijft beeld op de monitor uit.
Ik heb 2 videokaarten geprobeerd. (1x Geforce 6800LE @ stock en een Geforce2MX)
Echter bij allebei blijft het beeld gewoon zwart.
Moederbord geeft geen biepjes, nada noppes niks.
Ik kan dus ook niet zeggen wat nu wel doet en wat niet. Het enige wat ik kan zeggen is dat de ventilatoren draaien en me wc het doet.
Specs:
AMD 64 3000+
Asus A8V rev 2.0
2x 512 MB pc 3200 GEiL Value Select
Geforce 6800LE (XFX)
Thermaltake wc
Maxtor 160GB HDD (8mb cache)
Aeropower 450watt PSU
Monitoren: 2x 19" Samsung (waarvan 1 nog aan te sluiten)
Door het uitblijven van beep-errors kan ik dus niks verder zeggen, dan dat het beeld zwart blijft.
Wat ik nog meer heb opgemerkt: Ik had mijn voeding aangesloten etc, cpu, geheugen en vid kaart, en mijn wc-set. Nu starte het systeem op, alleen kreeg ik geen beeld.
Haal ik nu mijn wc-set van van de voeding af (van het mobo dus, via de 3-pins aansl) dan start mijn systeem ineens niet meer op. Het ledje op het mobo brand wel, maar zodra ik de power-switch in druk, dan draait de fan van de cpu ff kort en het systeem valt dan helemaal stil. Een druk op de power-switch helpt dan ook niet meer want er gebeurt dan helemaal niets meer.
Eerst moet ik de voeding los koppelen en weer aansluiten.
Sluit in nu de wc-set weer aan, dan doet ie het wel weer...
Na MSI NEO2, vind ik dit mobo ook nog geen succes.... help mijn mening te veranderen. (Altijd goede ervaringen gehad met Asus)