Toon posts:

Super Jewel Box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede-tweakers,

Ik ben al een paar dagen op zoek naar een goed adres (liefst omgeving Rotterdam) waar ze de "Super Jewel Box" verkopen. En wel de King versie.
Op het net ben ik wel wat adressen tegen gekomen maar die zijn belachelijk duur. 150 Euro voor 100 stuks (met inlay etc.). Die inlays heb ik niet nodig. Het gaat mij meer om de box zelf.
Enig idee waar ze tegen een schappelijke prijs te krijgen zijn?
Alvast bedankt voor de tips.

Hier nog een plaatje van welke ik zoek:

Afbeeldingslocatie: http://www.superjewelbox.com/!sjbcon/download_home.php?id_pic=176

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verander je topictitel eens naar "Waar 'Super Jewel Box' te koop?' of iets dergelijks.
Google echt niets opgeleverd ? Of eens mailen naar de verdeler en vragen naar retailers in je buurt ? :-|
Heb ik eens gedaan voor Ricoh, was wel leutig.Heb uiteindelijk iemand gevonden die een paar straten verder woonde en dat voor me ging halen.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dubbelpostje
(ken ik dit niet deleten???)

[ Voor 92% gewijzigd door Mizitras op 31-01-2005 11:30 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:27:
Verander je topictitel eens naar "Waar 'Super Jewel Box' te koop?' of iets dergelijks.
Google echt niets opgeleverd ? Of eens mailen naar de verdeler en vragen naar retailers in je buurt ? :-|
Heb ik eens gedaan voor Ricoh, was wel leutig.Heb uiteindelijk iemand gevonden die een paar straten verder woonde en dat voor me ging halen.
Googlen heeft niks opgeleverd helaas en ik ben er gedreven in dus dat is het niet :)
Verder heb ik niet gemailt voor retailers inderdaad. Dat is wel een goede.
Andere tips zijn nog welkom.