Sapphire X600XT PCI-e koeling

Pagina: 1
Acties:

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Hoi,

kan iemand mij adviseren.. ik heb een Sapphire X600XT PCI-Express videokaart.
Nu staat Sapphire niet echt bekend om de beste fans op de kaarten.. hij is een maand oud
en maakt veel herrie (niet echt wenselijk als hij in de woonkamer staat). heeft iemand hier ervaring mee en/of advies betreffende een koeling.. (kan ook passive zijn). Ik weet dat Zalman ze heeft maar weet niet welke met deze kaart matched..

alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:47

Outerspace

Admin General Chat
Als je weet dat Zalman ook koeling doet voor deze videokaart is het kijken op hun website geen probleem natuurlijk ;) :
http://www.zalmanusa.com/usa/product/code_list.asp?code=013

Daarnaast is hier een review te vinden van 2 koelers van Zalman

De GPU-180-L06 en de GPU-180-H06 van Koolance is ook geschikt voor de X600XT

Als je de desbetreffende kaart hebt gevonden, kijk dan in de Tweakers.net Pricewatch voor prijzen en winkels die ze verkopen. Als dat niets oplevert, moet je maar even Google gebruiken.

Nog een aanvulling: Misschien is het handig om in dit topic eens te gaan spitten:
[rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 14[/rml]

[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 31-01-2005 10:45 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

ik heb ergens gelezen dat de vf700 compatible is met jou kaart, heb de koeler zelf ook op mn 9600pro van sapphire, loopt echt heel erg stil op 5V en als je dan bijvoorbeeld je casefans door papst vervangt hoor je helemaal bijna niks meer
:9

• Lunoah
Bedankt voor alle reacties.. hier kan ik zeker wat mee :)
@readeon9600pro : ik ben me bewust van papst maar heb ik niet nodig omdat ik een XPS van Dell heb die zijn überstil. ging alleen om de vid :-)

• Lunoah
Ik heb inmiddels de VF700-AlCu geplaatst naar alle tevredenheid :)

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
Succes ermee, heb er hier eens een op een X800 Pro geplaatst welke geclock is naar een XT en die draaid ook nog geweldig, lekker stil en koelt goed.
Pagina: 1