hallo, ik heb een wazig probleem met mijn videokaart.. als ik de computer aanzet duurt het minstens 1 minuut voordat er beeld komt en verder gaat en soms onder spellen hangt die zich gewoon of de monitor slaat gewoon uit
.... het is een club3d radeon 9600pro en verder niks aan gedaan.. maar als ik een geforce2mx ofzo erin doe doet de computer het gewoon.. en als ik de 9600pro in een andere computer duw doet hij het ook gewoon
hij draait op een asrock moederbord K7VT4A+ en als ik daar een x800 op aansluit heb ik precies hetzelfde probleem.. terwijl een geforce2mx het gewoon perfect doet???
dan zou je toch denken dat het een ati probleem is. Wellicht nvidea drivers er helemaal vanaf halen en de nieuwste catalyst erop zetten. het lijkt me sterk dat het een voeding probleem is. Mischien wel een hitte probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door JaWa op 31-01-2005 06:02 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
uhhm als hij lang minstens 1 minuut nodig heeft voordat de monitor aanspringt zodat die verder kan gaan zal het heus niet aan de drivers liggen.. want hij werkt pas driver gestuurd in windows zelf. en ik heb elke catalist driver gebruikt en heb nu zelfs de laatste nieuwe... en een hitte probleem kan ook niet want in mijn andere computer werkt die perfect... want een x800 heeft precies hetzelfde probleem op dat moederbord.. en nvidia drivers waren er helemaal af want computer was geformat (stond er niet tussen
). als je het topic goed leest dan snap je het want nu herhaal ik het gewoon
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 17:59 ]