2 netwerk configs op 1 laptop

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik 2 netwerkinstellingen op 1 computer kan zetten. Ik heb een laptop van mijn werk en ik wil die configuratie niet weghalen. Ik heb daar win 98 opzitten, op mijn gewone pc zit winme. op de winme machine moet adsl blijven werken (zoals nu. Ik heb nu alles via en hub zitten.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Ja, symantec Mobile Essentials
IK weet niet hoe je eraan komt,
misschien kan je het downloaden op www.symantec.com of misschien op download.com
Ik heb het hier op een laptop van mijn vader (ook van het werk) waarmee ik nu dus ook op het thuisnetwerk kan inloggen

Verwijderd

het probleem is vaak de toegewezen computernaam van je windows operating system.
Op de TUE heb je voor ons s99xxxx en athome heeft een cp12xxxxxx-a computernaam.
Wil je dit veranderen kun je een aantal keren rebooten. :(

• day
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 23:38

day

It's a beautiful...

ik heb ook verschillende instellingen op 1 laptop zitten, zonder xtra programma;s die dat mogelijk maken. echter, op het werk gebruiken we novell en thuis gebruik ik gewoon windows networking

werk: novell servers naar een win98 client laptop

thuis: win98 met proxy, hub naar diezelfde laptop

blijkbaar kunnen novell en windows networking naast elkaar leven. het enige lastige is dat ik op mijn werk de proxy moet uitvinken in IE (tsja, 2 seconden werkje)

De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Daar is een mooi programma voor.. Netswitcher. Dit kan allerlei verschillende vooraf geconfigureerde netwerkinstellingen herbergen, en werkt hier echt perfect op de laptop. Ook switchen tussen Novell Netware en andere netwerken is geen probleem.

Is het registreren waard! :*

www.netswitcher.com

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Ik heb dit idd gevonden, reeds geinstalleerd en zo te zien werkt het idd perfect, nu nog het netwerk aan de praat krijgen en ook de inet verbinding aan de praat houden.

Toch wel leuk om dingen te doen waar je nog niet veel vanaf weet :)

Bedankt

Hop,hop,hop!

Pagina: 1