[Word Modchips / PayPal] Opgelicht?

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Een week geleden heb ik op www.worldmodchips.com een mod-chip besteld voor mijn Gamecube. Betalen ging heel makelijk via PayPal. Ik kreeg echter van de website zelf geen order-bevestiging of iets dergelijks.

Een week en drie mails aan hun adres later heb ik nog geen antwoord van hun kant. Ik heb enkel gevraagd of ze mijn bestelling ontvangen hadden en wanneer ze deze ongeveer zouden versturen.

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met deze shop? Of mensen die ook zoiets hebben meegemaakt en hun geld ooit hebben teruggezien?

Via google kan ik niet meteen iets negatief over hun vinden. Maar even replyen op een mail hoeft toch geen week te duren :?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Misschien hebben ze het wel heel erg druk aangezien ze modchips over de hele wereld verkopen? Een week kan aan de korte kant zijn, want misschien is het een eenmans zaakje met 10.000 orders en 2.000 mailtjes :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Als ik zo op het eerste zicht kijk ben je toch enorm naief geweest om daar iets te bestellen. Buiten een emailadres heb je er niet echt veel informatie he. Buiten het feit dat de site erg onprofessioneel oogt.

Misschien toch eerst beter wat onderzoek gedaan ?

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 31-01-2005 01:03 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

http://forums.maxconsole....read.php?s=&threadid=3195

En ik lees op diverse plekken dat zijn alleen distributeur zijn van Ierland en Amerika. Voor nederland zou je bij XXXX moeten zijn.

* ik weet niet of ik dat adres mag noemen

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Klacht ingediend by PayPal... ik weet op welke shop je het hebt André, helaas ben ik die pas de dag erna tegen gekomen :(