Toon posts:

ondertiteling JAG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, misschien een rare vraag, weet ook niet of dit de juiste plaats is.
MAAR ik zoek een proggie om die groene ondertiteling ( tijd, plaats etc. ) bij het tv programma JAG op mijn pc te maken.
Uiteraard ook met het geluid.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet Bass

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51

André

Analytics dude

Waarin wil je dat maken? In welk formaat wil je dat maken? Waar moeten mensen het kunnen zien? Moet het een filmpje worden? Of is het voor een website? Wat heb je al gezocht? Wat heb je al geprobeerd? Wat lukt er niet?

Need more input.......

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We verwachten op GoT wel enige eigen inzet. Lees hierover Software Algemeen - Beleid nog even goed door.

we zouden graag zien welke je al hebt geprobeerd, welke het niet mee lukte, en vooral wat je op je zoektocht bent tegengekomen met een argumentatie waarom dot voor jou niet geschikt is.

Er zijn vele tientallen van ditsoort programmas te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik wil dit graag op de pc van de kinderen en mijn eigen.
Heb al uren gezocht op het internet maar kan er niks over vinden.
Welk soort programma kan ik er voor gebruiken?
Alvast dank, Bass

Verwijderd

Nou, je kan in flash dit bijvoorbeeld erg makkelijk maken, maar nogmaals: je vertelt niet zo veel...

WAAR moet het in? Bij een filmpje ofzo? Een website? Of op de windows desktop?

Daarnaast hoeft er geen Hallo boven elke post, en je hoeft niets d'r onder te zetten. Groeten doen we hier al automatisch, ik vertel in mijn groet bijvoorbeeld de specs, en mijn manier om hallo te zeggen is een intelligente uitspraak om het oerwoud te redden, en een foto van Ayanami Rei.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nog steeds geldt eigenlijk wat sanfranjake in "ondertiteling JAG" zegt ;)

Hoe dan ook is het niet klik&klaar, je zult zelf met een willekeurig video edit programma zoals Adobe Premiere aan de gang moeten gaan en zelf video en audio kunnen / moeten combineren. Overigens is het best mogelijk dat er al ergens een plugin voor iets dergelijks rondzwerft, maar ik ken er geen. Niet dat dat wat zegt, maar toch.
Kijk eens op sites die specifiek dat soort toepassingen bespreken.

Als het niet in een filmpje hoeft, is iets als Flash inderdaad ook een goede optie. Je zou dit zelfs in JavaScript in HTML kunnen maken denk ik, al zou ik dat eerder in Flash doen.

offtopic:
De PC van de kinderen of van je zelf zegt hiet zo veel, een specifiek OS en de juiste hardware zouden daarentegen wel relevant kunnen zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb Flash gedownded.
Ben er nu mee aan het stoeien.
Snap er nog niet veel van maar dat komt nog wel.
Ben nog maar net nieuw hier dus weet niet precies hoe het hier allemaal te werk gaat.
Ook dat leer ik nog wel.

Verwijderd

Topicstarter
PC kids : 450 MHz, 320 MB ram, Windows 98SE, 64MB Video.
Mijn PC : 1,7 GHz, 512 MB, XP PROF, 128 MB Video

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Als het in een filmpje moet kun je ook eens met virtualdub spelen, daar is het mij al vaker heel mooi mee gelukt. Je hebt deze plugin nodig om subtitles toe te voegen, die kun je overal zetten, met de effecten die je wil, en met het font dat je wil. Het lijkt een beetje moeilijk omdat je een script moet maken, maar als je wil heb ik wel een voorbeeld voor je. Als je dat eenmaal kan werkt het perfect. En het is gratis :)

Nu ik het nog eens lees lijkt het wel alsof je dit gewoon op de desktop wil? If so, dan moet je Serious Samurize hebben namelijk. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Stoffel op 01-02-2005 00:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd op de desktop.
Ben aan het stoeien met Samurize .
Kijken of dat wil lukken.
Pagina: 1