Logitech Cordles Click Plus Functieknoppen probleem

Pagina: 1
Acties:

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-10 09:25
Ik zit met het probleem dat ik me middelste muis kop en me duimkoppen in geen 1 spel meer in kan stellen ook als ik ze instel als toetsenbord knoppen. Nou had ik daar nooit last van met me oude logitech muis de mx nog wat. Weet iemand een oplossing. Oja scrollen doet het wel !

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Welke drivers gebruik je voor je muis en hoe is die knop in Windows ingesteld?

• Hom3r
de laatste versie van de logitech site 2.14.106 en me knoppen staan in gesteld op vorige, en vooruit. de middelste als universal scroll

• Hom3r
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/4238.jpg

het gaat dus om de duimknoppen en de middelste muis knop. eerst stelde je gewoon toetsenbord knoppen daar aan toe en dan werkt het wel in spelletjes (omslachtig maar goed, met me voerig muis hoefde dat trouwens niet) maar zelfs dat trukje werkt niet :(

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kan je niet MX510 drivers gebruiken. Naar mijn weten lukte dit met de MX700 namelijk wel (zelfde probleem met de knopinstelling), maar ik heb geen idee of dit met een click ook lukt

Dat zeg ik....

• Hom3r
Biobakker schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:52:
kan je niet MX510 drivers gebruiken. Naar mijn weten lukte dit met de MX700 namelijk wel (zelfde probleem met de knopinstelling), maar ik heb geen idee of dit met een click ook lukt
dit had ik al geprobeerd ook zonder logitech drivers en dan gewoon met de standaard windrivers maar nope zelfde probleem. Het is trouwens alleen in spelletjes hoor in windows en andere programmas werkt hij wel.

• Hom3r
Niemand die wat weet of een trukje ?? misschien logitech mailen ?
Pagina: 1