Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DIY HTPC

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HTPC project is nu bijna af, tijd om hem eens te posten dacht ik zo;

Het frame is uit 9 mm MDF. Lijkt niet zo veel, maar de kast wordt er aardig zwaar van. Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/1.jpg

Hardware er tijdelijk in gezet:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/2.jpg

Oude pc gesloopt, achterkant en zijpaneel hergebruikt. Dit was de eenvoudigste manier om een goede achterkant te maken.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/3.jpg

PC-speaker en ledjes erin gebouwd:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/4.jpg

Aanzicht:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/6.jpg

Tenslotte de kap laten zetten, en het gat voor de casefan erin gezaagd. Helaas is het gat niet zo mooi geworden als ik had gewild, maargoed die zie ik straks toch niet meer. De knopschroeven aan de zijkant ga ik toch maar vervangen voor gewone schroeven.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/7.jpg

achterkant, moet nog het 1 en ander aan gebeuren:
Afbeeldingslocatie: http://vampmodern.fotovanmij.nl/@/code/cd9fb1119c46d8c81b53e97685b9c613

Overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://vampmodern.fotovanmij.nl/@/code/77e399999bd0edc0312a8c8bea9ecb6f

De aan/uit switch en de ledjes:
Afbeeldingslocatie: http://vampmodern.fotovanmij.nl/@/code/9b99dcecc954963dae5ab90247bb083e

Toetsenbordje voor ondersteuning bij mijn IR- bediening:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.mommaas/htpc/10.jpg

Specs

ABIT NF7 moederbord (met optische out)
AMD Semron 2400+
512 mb
160 GB hardeschijf
Aopen GeForce FX 5200
hauppage pvr-150 MCE tv kaart
geen dvd of cd-rom drive

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 22:35 ]

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb het gevoel dat hij echt zeer hoog is! Ook vind ik de keuze voor geen dvd/cdrom drive wel vrij raar, het blijft natuurlijk wel strakker van uiterlijk maar toch...
Voor de rest vind ik het zeer netjes, alleen de details zou je toch nog wat beter moeten uitwerken in mijn ogen, zoals een andere schakelaar, ledjes in ledvoetjes zetten?
En wat is het nut van die fan als er een dvdspeler opstaat? :P
Ik ben zelf ook volop met ideeen bezig voor een htpc, maar ik heb er momenteel niet het geld voor(ivm eerst ht bijeen sparen :P )
Veel plezier ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Andere knoppen ben ik nog mee bezig. Mooie zijn moelijk te vinden. De PC (excl. voetjes) is 16 cm hoog. ongeveer zo hoog als mijn receiver. Dit heb ik gedaan om later nog eventueel een 7 " scherm erin te kunnen bouwen.
De receiver staat op de fan, maar de fan begint waar de receiver eindigd (zo ongeveer), dus de lucht kan achterlangs geblazen worden. Het wordt zoiezo lekker warm in dat kastje dus alle airflow is welkom.
optisch gezien is het belangrijkste bij zo'n kast de voorkant, dat is eigenlijk het enige wat je in de praktijk nog ziet.

De cdrom/dvd heb ik eruit gelaten ivm het uiterlijk. Verder is het ook niet mijn plan om dvd's via de htpc te gaan spelen. Een normale dvd speler is vlotter in gebruik en stabieler. Instalatie doe ik over het netwerk, net als "onderhoud" van de software.

mijn hometheatre heb ik ook pas sinds een paar maanden compleet, dus dit is een leuk uitbreiding erop!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 23:01 ]

Verwijderd

Ziet er netjes uit! Ik had zelf ook het idee om zoiets te maken. Wat voor soort metaal heb je er voor gebruikt? Hoe heb je dat zo netjes gebogen gekregen? En naturrlijk, wat kost het?

Ik wil ook eigenlijk zo'n kast maken, maar dan met een soort Harman Kardon frontje, dus deels plexiglas, zodat ik daarachter mooi ledjes en een VFD kan verwerken.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 22:45

Twhomp

Stayin' Alive

Dat gepolijste is wel mooi. Hmm, misschien wel mooier dan mijn gebrushte look.
* Twhomp begint te twijfelen.

Hij lijkt veel minder hoog zo (zelfde indeling en maten als de mijne, daar ontkom je ook niet aan ;) ).

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Topicstarter
de voorkant en de kap is gemaakt van aluminium. De voorkant is 4 mm dik, de kap 1 mm. Het zetten heb ik laten doen :? wilde het eerst zelf gaan doen, maar de kans op mislukken leek me toch te groot. Aluminium is behoorlijk aan de prijs, een plaat van 1 mm bij 500 * 1000 mm is ergens tussen de 15 en 20 euro.
De rest van de kast is dus uit mdf en oude pc-onderdelen. Totale kosten van de kast zijn zo'n 50 a 60 euro schat ik. Daarbij komt dan natuurlijk nog de hardware, wat dat allemaal gekost heeft durf ik al niet meer uit te rekenen.

het materiaal heb ik bij www.metaalwinkel.nl gekocht ze kunnen het dus ook voor je zetten. kost een paar euro per vouw.

de hoogte van zo'n pc kom je niet onderuit. De voeding kan wel kleiner, maar je moet toch je PCI kaarten erin kunnen zetten. Alleen met een all-in moederbord zou het kunnen. maar waar laat je dan je tv kaart? :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 23:13 ]

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:10:
[...]

de hoogte van zo'n pc kom je niet onderuit. De voeding kan wel kleiner, maar je moet toch je PCI kaarten erin kunnen zetten. Alleen met een all-in moederbord zou het kunnen. maar waar laat je dan je tv kaart? :?
Zelf een riser in elkaar knutselen met een oud mobo+oude flatcable.
Zaag een pci slot van oud mobo, soldeer flatcable eraan, en prop flatcable in nieuw mobo

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Natuurlijk kan hij wel kleiner. Met een Via Epia (onboard tv-out) en een kleine voeding kan best een maximumhoogte van 10cm hebben

Nooooh! Stahp!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 16:44
Een maximumhoogte waar je aan komt te zitten met een redelijk ATX of mATX systeem is 10mm voor de bodem, dan 86mm voor de voeding. Een pce kaart neemt van top tot bovenkant ongeveer 136mm in. Dus met normale pci kaarten is 14 a 15 cm netjes. Met low profile kaarten kom je daarentegen op ongeveer 1050 a 1100 mm uit. moederbord standoff = 5, onderkant=2, voetjes=4, cpukoeler = 63+25+5 (goede heatsink met fan en gummi bevestiging).

Digital Media Junkie

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ziet er netjes uit! Persoonlijk vind ik 'm inderdaad ook wat hoog, maar gezien je idee van een LCD is dat ook wel verklaarbaar.
Heb ik nog een algemene vraag (geen flame ofzo!): wat is eigenlijk het nut van een HTPC? TV kijken (tv-kaart) doe je met je tv, je speelt er geen dvd's mee af want dat doe je met je stand-alone. Gebruik je 'm dan als alternatief voor een videorecorder, en voor mp3's ofzo?
Ik had er zelf ook aan zitten denken om een keer zoiets in elkaar te zetten, maar toen kwam bovenstaande bij me op en sindsdien twijfel ik toch wel heel erg aan het nut ervan...

Nomen nescio

Verwijderd

Vermicellisoep schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:18:
Natuurlijk kan hij wel kleiner. Met een Via Epia (onboard tv-out) en een kleine voeding kan best een maximumhoogte van 10cm hebben
Ik heb nog drie van die bordjes liggen. Heb je ervaring met een Via Eden als MCE platform?

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:29:
Ziet er netjes uit! Persoonlijk vind ik 'm inderdaad ook wat hoog, maar gezien je idee van een LCD is dat ook wel verklaarbaar.
Heb ik nog een algemene vraag (geen flame ofzo!): wat is eigenlijk het nut van een HTPC? TV kijken (tv-kaart) doe je met je tv, je speelt er geen dvd's mee af want dat doe je met je stand-alone. Gebruik je 'm dan als alternatief voor een videorecorder, en voor mp3's ofzo?
Ik had er zelf ook aan zitten denken om een keer zoiets in elkaar te zetten, maar toen kwam bovenstaande bij me op en sindsdien twijfel ik toch wel heel erg aan het nut ervan...
Time shifting is erg gemakkelijk
TV opnames zijn beter en gemakkelijker dan van een videorecorder
DVD's kijken gaat prima (ik heb een eerste generatie Sony all in one en die hapert heel vaak)
Radio via je HTPC is ook ideaal
MP3's via je HTPC is bijzonder gebruiksvriendelijk (wel effe al je tags goed zetten) al je muziek op één harddisk (en een goede backup) en op een gemakkelijke manier door je albums en artiesten bladeren.
TV gids op je tv bekijken en vandaar uit opnemen is ook erg gemakkelijk (nu nog een complete gids)
Ik speel er nog geen spelletjes mee, maar dat zou ook goed moeten kunnen (nu nog een 82mc TFT ipv mijn 82cm Sony breedbeeld).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 11:24 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:41

Dr C

met C en CK

ER blijven genoeg mogelijkheden over als HTPC:
- inderdaad als videorecorder (erg handig!)
- mp3's
- Divx
- Internet mogelijkheden: streams (shoutcast), weer bekijken, info over films
- spelletjes zoals een N64 emulator.
- Als server gebruiken

best veel me dunkt :)

edit:
damn you thesiem, net te laat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dr C op 31-01-2005 11:24 ]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hm, da's inderdaad toch wel een leuk lijstje. Ik denk dat voor mijzelf vooral de Divx- en de time-shifting-functies handig zouden zijn, voor de rest heb ik een normale HT-set en een ouwe videorecorder. Ik denk dat ik tegen de tijd dat die er mee ophoudt, ik erg zal gaan twijfelen tussen een DVD-recorder met HD en Divx (die zullen er hopelijk tegen die tijd wel zijn) en een HTPC...

Nomen nescio

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 07:43
Leuke case!

Maar paar vraagjes:
Wat voor software/os draai je?
Hoe istie aangelsloten op je tv?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik hem voor;

tv opnemen
mp3 luisteren
divx (of dvd die ik gecopieerd heb op hd via netwerk)
nieuws en weer
webradio
timeshifting is handig
ftp server misschien in toekomst

Ik draai nu mediaportal, gratis htpc-software die te vergelijken is met Mediacenter. Wil binnenkort ook Mediacenter gaan proberen.

Ik heb hem aangesloten via s-video

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 07:43
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:19:
ik gebruik hem voor;

tv opnemen
mp3 luisteren
divx (of dvd die ik gecopieerd heb op hd via netwerk)
nieuws en weer
webradio
timeshifting is handig
ftp server misschien in toekomst

Ik draai nu mediaportal, gratis htpc-software die te vergelijken is met Mediacenter. Wil binnenkort ook Mediacenter gaan proberen.

Ik heb hem aangesloten via s-video
Ah, thx.. Helaas heb ik geen s-video op m'n tv zitten, dus ben gedwongen een scart-converter te gebruiken.. Hopen dat het werkt met s-video en anders maar composiet.. :'( :(

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:27
Even een paar vragen, want ik wil zelf namelijk ook een HTPC maken deze word ook van 9 MM MDF en er komt een blauw grafisch lcd in. Maar nu is mijn vraag; is Media Portal ook in het Nederlands? En heeft Media Portal een Nederlandse tv-gids wat tot nu toe alleen windows media center echt heeft?

Verwijderd

Topicstarter
JA mediaportal is er ook in het NL, maar heb hem zelf gewoon op engels staan. Je kunt het na de instalatie veranderen.
Er is een tv gids voor NL beschikbaar. Het werkt op basis van XML. Je kunt het ook met een externe grabber doen en deze XML file inlezen met MP.
welk grafisch display? heb je al iets op het oog?... ik wil ook graag zo iets!

• basprofessional
Een blauw grafisch LCD bij HTvision voor 34,95.

• basprofessional
Het lcd is een blauw grafisch LCD voor 34,95 bij www.htvision.com, en dan heb ik nog een vraag dat media portal werkt dat zoals showshifter dat je dus bijv. windows eerst moet opstarten en dat je dan showshifter op kan starten? Of werkt het zoals MCE dat meteen al media portal opstart zonder dat windows erbij te pas komt?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie.

Mediaportal werkt onder windows. Je kunt hem wel zo instellen dat ie automatisch opstart, maar windows draait altijd erachter.

Ik ga gelijk eens kijken naar dat display.

Verwijderd

Ik ben nou bezig om het te instaleren en alleen als je wilt beginnen moet ik het Framework version 1.1.4322 dowloaden :( ik overal gekeken ook op msdn alleen geen 1.1.4322 weet iemand waar ik deze vandaan kan halen? |:(

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 17:11
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:08:
JA mediaportal is er ook in het NL, maar heb hem zelf gewoon op engels staan. Je kunt het na de instalatie veranderen.
Er is een tv gids voor NL beschikbaar. Het werkt op basis van XML. Je kunt het ook met een externe grabber doen en deze XML file inlezen met MP.
welk grafisch display? heb je al iets op het oog?... ik wil ook graag zo iets!
kan je dan ook aub even uitleggen hoe je die xml instellingen goed krijgt met de nederlandse programmering, want ik ben er namelijk nog niet in geslaagt

alvast bedankt ;)
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:54:
Ik ben nou bezig om het te instaleren en alleen als je wilt beginnen moet ik het Framework version 1.1.4322 dowloaden :( ik overal gekeken ook op msdn alleen geen 1.1.4322 weet iemand waar ik deze vandaan kan halen? |:(
gewoon windows update? Als je geen XP hebt kan je het .net framework dacht ik niet installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door hackjedi op 31-01-2005 21:13 ]

Verwijderd

mooie winkel die metaalwinkel, zou zo'n plaat ook gezet te bestellen zijn?,
je zou er letterlijk een soort dign kast van kunnen maken.
heb zelf een atx case, hier op ben ik bezig om een front te maken ala dign met mdf maar nu twijfel ik toch wel ff, zo'n mooie alu plaat is natuurlijk ook prachtig.

iemand winkel tips voor de noordelijke provincie?

Verwijderd

Ik zit ook nog sterk te twijfelen of ik iets zelf zal maken of gewoon een kast ga kopen. Zeker toen ik deze site in een ander topic tegen kwam: http://www.schaeffer-ag.de

Hier kan je zelf een frontje ontwerpen met hun tool en dan laten maken door hun. Bovendien kan het tooltje ook de prijzen nog berekenen en is op zich niet echt duur.

:)

• pretorian_nl
€90 voor een frontje is nogal aan de stevige kant naar mijn mening

Digital Media Junkie

Verwijderd

Hmmm, frontje wordt inderdaad wel redelijk duur ja, prijs is exclusief btw en dan nog 10 euro verzend. Hoe ik het in gedachten had, zou het frontje dan ongeveer 70 euro worden. En dan heb je alleen het frontje.

Frontplaat + frontje dvd: 75 euro
Aluminium kap: ongeveer 30 euro?
MDF behuizing: 20 euro
Schakelaars: 5 euro

Dan zit ik al op 130 euro, het is wel heel mooi.

Ik ga denk ik toch maar voor de Lian Li pc 6070 en dan ga wel zelf een LCD/IR settopboxje maken a la pioneer. :)

Verwijderd

Topicstarter
hackjedi schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:12:
[...]

kan je dan ook aub even uitleggen hoe je die xml instellingen goed krijgt met de nederlandse programmering, want ik ben er namelijk nog niet in geslaagt

alvast bedankt ;)
Ik gebruik nu een van de ingebouwde grabbers. Wolf_nl of iets dergelijks. Daarvoor had ik een losse grabber waarvan ik de files gebruikte voor de tv_gids. Deze werkt het best wanneer je een dir aanmaakt op C:, zonder vreemde tekens en spaties. laat daar de XML files in downloaden en geef in media portal aan dat je een externe XML grabber hebt. Ik ben er ook mee aan het klooien geweest, het is best lastig.
zoek anders even op het forum van mediaportal, er staan al veel vragen over.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:54:
als ik me goed herrinner moet je hem bij professional users downloaden. Het bestand heet dotnetfix.exe dacht ik

Verwijderd

Jah ik heb Windows Xp ik heb windows update gedaan maar ik kan niks vinden zo misschien iemand deze setup op het forum kunnen zetten Please :) Ik heb xp met service pack 2 .

Verwijderd

Seemo bedankt ik heb nou donetfix gedownload en ik ben hem nu aan het installeren andere mensjuhsz ook bedankt :)

• pretorian_nl
Heb trouwens zelf ook een zelfgemaakte HTPC vergelijkbaar met deze. Ik heb het alleen wat makkelijker gedaan door gewoon een Desktop behuizing te kopen en deze helemaal aan te passen.
Zal deze ook posten zodra hij helemaal klaar is, alleen zit ik nog op een aan/uit knop te wachten van een IA. Tot die tijd staat hij ongespoten nog niet afgewerkt in de kamer.Ben nu trouwens bezig met het ontwerp van een nieuwe HTPC dit ik helemaal van scratch wil gaan maken.

[ Voor 29% gewijzigd door pretorian_nl op 01-02-2005 12:53 ]

Digital Media Junkie

• basprofessional
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:35:
Seemo bedankt ik heb nou donetfix gedownload en ik ben hem nu aan het installeren andere mensjuhsz ook bedankt :)
Waar heb je dit bestand gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
je kunt hem bij professional users op de microsoft site downloaden. Het bestand heet dotnetfix.exe dacht ik.

Verwijderd

effe offtopic hoe heb jij je resolutie zo goed gekregen op die breedbeeldtv, bij mij steken er altijd delen buiten het scherm

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
tvtool en de het bijgeleverde nvidia programma van mijn videokaart. Je kunt het beeld dan rekken en pannen tot het "goed" staat. Helemaal scherp krijg je het nooit volgens mij.

• basprofessional
Kun je linkje geven?

Verwijderd

ik heb bij google dit in getypt: donetfix.exe toen kreeg ik een hel lijst
ik heb de bovenste gepakt en da is deze site http://www.microsoft.com/...4d1e7cf3a3&displaylang=en hier kun je hem meteen downloaden aan de rechtse kant staat download daar op drukken en dan gaat ie hem downloaden

Verwijderd

Topicstarter
pretorian_nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:52:
Heb trouwens zelf ook een zelfgemaakte HTPC vergelijkbaar met deze. Ik heb het alleen wat makkelijker gedaan door gewoon een Desktop behuizing te kopen en deze helemaal aan te passen.
Zal deze ook posten zodra hij helemaal klaar is, alleen zit ik nog op een aan/uit knop te wachten van een IA. Tot die tijd staat hij ongespoten nog niet afgewerkt in de kamer.Ben nu trouwens bezig met het ontwerp van een nieuwe HTPC dit ik helemaal van scratch wil gaan maken.
welke knop is dat?... en waar heb je hem besteld?

• pretorian_nl
Eigenlijk twee knopjes, zodat ik nog kan kiezen voor de mooiste van de 2.

Afbeeldingslocatie: http://ace-systems.nl/!!!!!!!!!!!!!!!!!/2/RockerBlue.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ace-systems.nl/Menu/Electronica/Schakelaars/Pushbuttonsswitch/PushButtonRoundMetal/Pics/R1400A.jpg

Maar ik moet dus kijken welke het beste eruit gaat zien bij mijn systeem. (komen weg van een IA van acesystems, ze hebben de metalen ook bij conrad.)

[ Voor 12% gewijzigd door pretorian_nl op 01-02-2005 18:52 ]

Digital Media Junkie

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig, ik heb ook gekeken bij ace systems, de site werkt helaas slecht. Bij switches is niks te vinden. krijg ook maar weinig respons. Wil graag die onderste die jij ook hebt, maar dan misschien die met een led erin.
weet jij nog andere verkopers van dit soort knoppen?

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

De lokale electronicaboer heeft vaak ook een vrij breed scala aan dit soort switches, probeer het daar eens zou ik zeggen :)

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

Lijk me leuk voor mn htpc site :) maybe kan je de ^pics en de inhoud ervan eens posten op het htpc forum op www.meedio.nl

• pretorian_nl
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:48:
Toevallig, ik heb ook gekeken bij ace systems, de site werkt helaas slecht. Bij switches is niks te vinden. krijg ook maar weinig respons. Wil graag die onderste die jij ook hebt, maar dan misschien die met een led erin.
weet jij nog andere verkopers van dit soort knoppen?
Zoals je ziet in mijn post zeg ik al dat conrad die metalen heeft (dus de onderste). Wanneer je een ledje erin wil kun je dit net zo goed zelf doen. Een knop zonder led gaat voor +/- 5 a 10 € weg, met led voor dik het dubbele. En ik zie dat mijn spullen vandaag als het goed is verstuurd zijn, dus van het weekend spuiten en afmaken hoop ik.

Digital Media Junkie

Verwijderd

Topicstarter
Vermicellisoep schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:57:
De lokale electronicaboer heeft vaak ook een vrij breed scala aan dit soort switches, probeer het daar eens zou ik zeggen :)
Ik ben al bij de electroboer bij mij om de hoek geweest, die had niks bruikbaars, behalve de switch op de foto die ik gepost heb. Weet iemand een goeie electronica handelaar in bv rotterdam?

Verwijderd

Topicstarter
pretorian_nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:22:
[...]

Zoals je ziet in mijn post zeg ik al dat conrad die metalen heeft (dus de onderste). Wanneer je een ledje erin wil kun je dit net zo goed zelf doen. Een knop zonder led gaat voor +/- 5 a 10 € weg, met led voor dik het dubbele. En ik zie dat mijn spullen vandaag als het goed is verstuurd zijn, dus van het weekend spuiten en afmaken hoop ik.
conrad had ik ook gezien inderdaad. Het probleem is daar dat je veel moet bijbetalen als je voor een laag bedrag besteld. Zo worden het wel erg dure knopjes. Misschien toch maar weer eens ace systems mailen.
Pagina: 1