MP3 op de laptop afspelen via Mijn Netwerklocaties

Pagina: 1
Acties:

• jordi5050
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik probeer via Mijn Netwerklocaties een Mp3 af te spelen van een andere computer in mijn netwerk.
Hij opent hem in Winamp of Windows Mediaplayer, maar dan speelt Winamp hem helemaal niet eens af.

Windows Mediaplayer komt met de volgende melding: Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct.

Weet iemand iets van dit probleem af?
Ik wilde er nog even bij vermelden dat dit niet met elke mp3 of wma-bestand op mijn computer voorkomt, maar sommige bestanden wel.
Alvast bedankt!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

M-ThijZ

Riding on Rails

Windows Mediaplayer komt met de volgende melding: Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct.
* Is het bestand misschien in gebruik?
* Heb je wel toegang om het bestand te lezen?
* Gebruik je misschien een proxy die niet goed ingesteld kan zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door M-ThijZ op 30-01-2005 21:36 . Reden: Het laatste vast niet :^) ]

Verwijderd

Kun je hem wel kopiëren naar de "ontvangende" computer?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je de share wel gewoon benaderen via de verkenner en de bestanden kopieeren?
Heb je het bestand al eens gekopieerd naar de lokale pc? Werkt het dan wel? En als je een netwerkverbinding maakt en het daarvandaan draait?

Mijn ervaringen in het verleden met deze applicaties vertelt me dat ze niet zo lekker werken met de unc-paden, maar dat het met een gemapte driveletter prima gaat.

Denk dat dit eerder iets met de config van je audiospelers te maken heeft, dis ga het even verplaatsen naar Software Algemeen. Omdat we in Windows Operating Systems alleen OS-gerelateerde zaken bespreken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters