exact audio copy error

Pagina: 1
Acties:

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2025
Als ik mijn loopwerk in EAC wil testen, dan krijg ik een foutmelding bij buffering:kan geen...(daarna staat er niets meer)
Heb alle leescommando's geprobeerd en nog steeds geen resultaat.Hij herkent wel mijn beide DVD players(Asus dvd-e616p en de pioneer dvr-106d)
Heb cdex geinstalleerd om dit te testen en daar werkt alles wel naar behoren.Ik wil echter exact audio copy gebruiken.
Als ik de wizard gebruik in eac dan krijg ik de foutmelding:EAC kan geen cd in het te testen loopwerk vinden(zit er wel een in want de info met de internet freedb staat in eac)
Doe ik iets fout hier???

• Bluto
FF nog wat meer info:Ook mijn winamp speelt de audio cd niet af...Kan de cd wel inladen maar dan springt ie naar het laatste nummer en dan is het feest voorbij.Heb de ace megacodec pack geinstalleerd en mijn mediaplayerclassic speelt de cd wel,terwijl winamp toch ingesteld staat om audio cd's meteen af te spelen.ASPI driver is opnieuw geinstalleerd.

• Bluto
Trouwens,mijn geripte bestanden van cdex worden maar ongeveer 150 Kb groot,klopt dus ook niet.Wie heeft er een tip voor mij waar ik moet zoeken?