Welke programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:14
Welke programma kan ik het beste gebruiken?

Ik ben op zoek naar een programma waar het spiegelen en rotoren erg prettig werkt.

Op school heb ik gewerkt met autocad. Hierin kon je een lijn of figuur tekenen en deze dupliceren en rotoreren. Waarbij je zelf aan kon geven wat het hart is. Je roteerde en spiegelde dus om het hard.

edit:

Ik zal proberen mijzelf wat duidelijker te maken.

Een aantal vaste waardes.

Een cirkel is 360 graden.
Het figuur wat je wilt is een cirkel.

Nu zijn sommige figuren zo, dat als je 5 graden van zo cirkel tekent. Je de rest van cirkel met kopieeren en roteren helemaal af kunt maken. Alleen weet ik van autocad nog dat je een center aan moest geven waarom heen je ging roteren

Nu maak ik veel van mijn grafische uitspattingen in photoshop. Volgens mij zit zo'n functie alleen niet in photoshop. Weet iemand waar zo soort functie wel in zit. Of weet iemand waar ik een tutorial hier over kan vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door josvane op 30-01-2005 21:45 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Dit is wel een erg magere vraagstelling he... Wat wil je nu precies?

Als het is om plaatjes te spiegelen, zelfs MS Paint kan dit! Afbeelding > Spiegelen / Draaien!

:?

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Eerlijk gezegd, ik vind dit maar een heel erg vage topicstart en heb geen idee wat je nu eigenlijk wilt doen. Als je een programma net als autocad wilt waar je makkelijk mee kan spiegelen, rhino3d kan je gratis gebruiken en 25 keer saven, weinig saven dus ;).