Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Proces: dytevevi.exe ??

Pagina: 1
Acties:

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:49
Ik heb een windows2000 bak op een snelle studenten verbinding. Het probleem met deze bak was dat het na een paar minuten van het netwerk afgesloten werd. DU meter gaf een verkeer aan van 4-5kb/s up en down en de netwerkbeheerde gaf aan dat er afgesloten werd om een virus. Op de computer was Avast antivirus geinstaleerd en ik heb hitmanpro erovereen gedraait maar deze vonden niets.
Toen heb ik 1 voor 1 de processen beeindigd, het probeel bleek in dytevevi.exe te zitten, als ik dit echter intyp op google vind ik niet en op GoT ook niet.

Ik heb het verwijderd en er gebeurt verder niets (het proces starte zichzelf automatich opniew op en stond in de windows/system (uit mn hoofd)

Mijn vraag is dus, heeft iemand ervaring met dit proces en wat doet het?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Gooi dit bestand even door Jotti's online malware scan. Misschien dat de daar aanwezige virusscanners de file wel herkent. :) Verder zou er best nog een ander proces draaien wat eventueel die file weer aanzet. :)

Signature

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:49
Bestand heb ik verwijderd, dit topicje heb ik alleen geopend omdat ik nieuwsgierig was wat het nou was :) (beetje dom achteraf DEL)