Ik heb een pc zonder harddisk van iemand gekregen met het verzoek hier een nieuwe hdd in te zetten en er XP op te zetten. Zo gezegd zo gedaan dacht ik, een oude 20 gig waar een niet werkende Windows 2000 installatie op stond uit een andere PC gehaald en erin gestopt. Toen geprobeerd de PC te laten booten van die CD, maar hij pakte hem niet. In BIOS de boot sequence gecheckt, klopte. Bij IDE config stond de Primary Master op none, en daar zit de CDROM op, maar deze op auto zetten richtte ook niets uit. Hij blijft telkens maar booten naar de corrupte Win2000 installatie, en daarmee kom ik windows niet eens in.
Ook bij het opstartscherm, bij het detecteren van het keyboard, de muis, harddisk zegt hij niet dat de CDROM drive vindt.
Via win98 bootdisk booten werkt wel, maar met de ntfs partitie valt volgens mij weinig te doen in dos.
Ook bij het opstartscherm, bij het detecteren van het keyboard, de muis, harddisk zegt hij niet dat de CDROM drive vindt.
Via win98 bootdisk booten werkt wel, maar met de ntfs partitie valt volgens mij weinig te doen in dos.